• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • E+P

Nä, pappersutbudet är väl inte det bästa i stan... Har kikat en del i Pandurokatalogen, men jag vill gärna se med egna ögon. Får väl åka till Väla o kolla där.

Amy1:
    Jag jobbar som telefonist på nummerupplysningen här i stan.

• Grisaknorr

Finns panduro på väla ?? Har aldrig varit där.....

• E+P

Japp, Panduro finns på Väla, på Center Syd i Löddeköpinge samt på St. Nyg i Malmö. Allt hämtat från mina fina register på jobbet!

• Min-Ah

Amy1!

Jag jobbar som violin och (stråk)ensemblelärare på Musikskolan i Östra Göinge, 80 % tjänst.
    Har jobbat där sedan 1999/2000 och trivs mycket bra med det!
    Trevliga, duktiga kollegor och underbara elever!
    Undervisar även i piano och blockflöjt (mest nybörjare på dessa sistnämnda instrument, då violin och viola är mina huvudinstrument).

Gick min utbildning på Musikhögskolan i Örebro; Instrumental/Ensemble-lärarutbildning (160 p) 1994-1998.

Nu måste jag köra till jobbet!
    Ha det så bra!

• Paulinas

En uppdaterad lista!

Min-ah gift!
    Paulinas 060603
    Gumsigos 060701
    Amy 060729
    Grisaknorr 060819
    E+P 060902
    Marie06 framtiden

• Paulinas

Grisaknorr, har inga bilder digitalt, men samlar lite bilder i en pärm, tar gärna med mig vid en fika! Hade varit roligt om alla tog med sig sitt "inspirationsmaterial" till nästa fika, hade varit så kul att se hur alla tänkt sig sina bröllop!

• Paulinas