• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Gumsigos

hej alla tjejerna!

Nu har ja äntligen hittat in igen. Har varit i polen i veckan, kom hem igår. Hade himla trevligt o hitta dessutom en bröllopsbutik! Ska dit om två veckor, tänkte gå in o kolla läget, man kanske hittar nåt billigt.

Snygg klänning Amy! hittade den i tidningen, köpte faktiskt den i dag. ;) Där e ju en massa fint!! :D

nä nu börjar det bli dags att besluta sig för var vi ska ha festen o allt annat som ska bestämmas...:S

Förresten, Paulinas, ringarna har kommit nu, gubben kom in med lappen o undra vad det va...."ja har inte beställt nåt" :D

Väntar på lönen nu så jag kan få ut dem :)längtar!!

• Gumsigos

Jag va nog trött igår, hoppas ni kundeläsa det, blev lite konstigt. :D

• Gumsigos

Jag har ett litet dilemma. Vi funderar på att ha bröllopet i Ystad, o bjuda på en liten buffé där. Sen tänkte vi att vi kör hem och bjuder på en rejäl middag o tårta hemma på gården i Tollarp.

Vad tycker ni? Känns som lite körande men sparar en hel del....

Vi kan ju förbereda massor, som bara ska värmas eller serveras...

Vad tycker ni??

• Amy1

Gumsigos!

Varför kan ni inte gifta er närmare Tollarp? Var kommer gästerna ifrån? Jag menar, är de härifrån underlättar ju din idé men om de är nerifrån Ystad-trakten kan det ju bli knepigt om de ska ta sig hem på natten.

Kram Amy!

• Marie06

Hej Tjejer

Går bra med bröllopsplanerna?

Ny fika pågång?? Kankse med fler som vill deltaga än vi i det gamla gänget?

• Grisaknorr

Jag vill fika ! FIKA !! Nä men jag vill oxå va med en gång Sär var när å hur !! I´ll be there

• Gumsigos

Här e en till fikasugen Brud!:D

Säg till när så ska ja dra mig loss!! Kvällstid e lättast, denna helgen kan ja inte förrän på kvällen.

• Min-Ah

Amy1!
    Låter ju jättepraktiskt med VV per CD-rom!
    Hur mycket kostar det?

Vill gärna också träffas på fika igen!
    Och träffa er nya tjejer med!
    Har lättast på helgerna (trots mycket inbokat då med...).

Har "Novemberlovsledigt" vecka 44 från och med tisdagen (jobbar måndagen den vecckan). Då kan jag lite när som helst...

Vi får väl se när de flesta av oss kan!

• Min-Ah

Gumsigos!
    Vad roligt att du hittade bröllopsbutik i Polen!
    Så du skall till Polen igen om två veckor? Måste ju vara kul att se deras utbud, som förmodligen skiljer sig något från det svenska!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!