• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Gumsigos

Sitter här o spanar för fullt på klänningar tillsammans med älsklingen! :)

Har svårt att bestämma oss, eller jag...;)

Man hinner ju ändra sig.....

Tänkte jag skulle se vad de hade i Polen, men det påminner om det vi sett innan, men förmodligen och förhoppningsvis billigare, annars beställer jag utomlands.

Vi pratar mycket om att allt ska minna om hur vi är som personer, och vad vi tycker om.

Vad tycker ni andra, om att först ha vigseln i Ystad och sen festen hemma i Grisahuset? :D

Det e mycket bättre än det låter :D:D
    En lite lantlig festlokal här hemma :)

• E+P

Det låter väl mysigt? Tycker jag iaf!

• Amy1

Min-Ah!

Har för mig att den kostade 795 kr, och det tycker jag den var värd.

Usch!! Känner mig lite vemodig ikväll. Sista riktiga dagen av min föräldraledighet idag. I morgon har jag ledig dag på schemat, men på tisdag börjar allvaret igen. Efter 3 års mammaledighet! Känns så konstigt bara.

• E+P

Jag tycker det är dags för en minnesuppfriskare. När är det dags för alla oss brudar? Jag har lite dålig koll på vilka datum det är dagen B(röllop)!
    Jag gifter mig 20060902 iaf!

• Min-Ah

Gumsigos!
    Lite svårt att säga!
    Kan ju bero lite på var flertalet av era gäster bor också... (Körandet fram och tillbaka menar jag). en del kan ju kanske samåka etc...
    Men givetvis är det ju i första hand vad ni själva känner känns rätt som får bestämma!

• Min-Ah

amy1!

Jo, jag förstår att det känns lite "konstigt" att komma igång att jobba igen efter 3 års föräldraledighet! Att få till de gamla jobbrutinerna igen...
    Ursäkt min dåliga koll på läget - vad är det nu du arbetar med, igen?

• Amy1

min-ah

Inte lätt för dig att hålla koll på, jag är sjuksköterska på CSK. Ska bara jobba 70% och det känns skönt. Men sen ska jag börja plugga heltid i Lund i januari ett år och därefter byta klinik och har verkligen sett fram emot det. Så var jag på fest i helgen och pratade med en som jobbat där jag ska börja och hon och många andra hade jättemycket negativt att säga om arbetskollegorna där. Och dessvärre är det nog helt sant också, så nu känns inte det heller riktigt bra, mitt i min "börja-jobba-ångest". Men visst, man måste ge det en chans och bilda sig en egen uppfattning.

• Grisaknorr

Gumsigos!

En vän till mig bokade Medborgarhuset (Tollarp) i veckan...... Dom tog 500 :-
    Om ni nu inte känner för å va i grisastallet Eller ni kanske vill va hemma, jag har inte koll på d riktig

E + P
    19 aug -06

• E+P

Grisaknorr:
    Då får Sara gå på 2 bröllop på kort tid, om hon är bjuden till ditt dvs! Skoj!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!