• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Paulinas

Det här med bantning ja, känner ingen jättepanik, är ganska normalviktig. Men ska jag ha en armlös klänning så vill jag träna armarna lite... hmm, ytterligare ett skäl till att välja klänning snart, så att man kan träna de rätta kroppsdelarna som kommer att synas! :)

Känns som om alla man känner kämpar med bantning, själv är jag alltid sötsugen och kan verkligen vräka i mig om kvällarna. Blir impad när jag läser att det grisaknorr inte berörs av att vara hungrig... jag håller ju på att gå åt om jag inte får mat (och helst lite godis också!) Är ständigt rädd för att gå upp i vikt, för jag tror inte att jag har karaktären att kunna gå ner det igen...

• Grisaknorr

Paulinas

Jag ä sååååå sötsugen å skulle kunna hugga av min högra arm för vilken slisskig fettbomb till måltid som helst... Men själva känslan att va hungrig är inte jobbig...
    Jag blir oftast jätte sugen på godis när jag är riktigt mätt....... konstigt....

Jag gick ner 13 kg på 3 veckor efter grav. 3. Drack enbart varmakoppen och åt en riktig, men kalorisnål frukost. Funkar inte nu eftersom jag går hemma, blir aningen på kasst humör efter en vecka....

• Grisaknorr

Amy1

haha, jag kniiiiper å kniiiper

Ni som behöver fotograf.... HAr ni ingen kompis till en kompis eller så som kan fotta då ?? Någon som är fotograf på fritiden ??

• Amy1

Grisaknorr!

Nej, tyvärr är det dåligt på den fronten! Har du några på lager?

• Grisaknorr

Ja, men jag kan ju fråga !! Mitt ex (dom stora barnens pappa) lillasyster (26 år). Hon ä jätte duktig ! Hon ska vara med mig hela dagen !!
    Menar d tjänar ju både hon och du på i såfall

• Marie06

Hej...

Jag kan bara tipsa er om en kille som heter Jan Videvik... mycket duktig fotograf...

Ang bantning... har gått ner 10 kg sedan den 1 Augusti pga separation med honom som tanken var jag skulle gifta mig med... nu vill det sig annorlunda. Vad gör jag då för att gå ner så här.. jo jag äter ett mål om dagen sen äter jag frukt vindruvor är min stora favorit just nu... någon gång unnar jag mig lite godis. Motionerar sällan...

• Paulinas

hej hej tjejer,

sitter på jobbet, men är trött idag. Har jobbat alldeles för mycket och är trött på att aldrig hinna träffa sambon. Han jobbar skift och vi går hela tiden om varandra...

Jaja, imorgon kväll ska vi iallafall vara tillsammans! och på lördag kommer några goda vänner och vi ska ha trevligt tillsammans, får se fram emot det.

Tänkte skriva ett par rader om bröllop så att jag får lite energi till att ta tag i något annat sedan!

Jag har fastnat med mina festprogram! Jag har köpt pappar till framsidan och jag vet vilken stämpel jag ska ha, men jag får inte riktigt till det. dessutom ska det ju passa med inbjudningarna, klurigt. Ni får hjälpa mig nästa gång vi ses! Förresten, tycker ni att jag bör ha med namnet på framsidan så att programmet bli bordsplaceringsmarkör också? Praktiskt, men svårt att få det snyggt! Blir dte för mycket med både program och namnlapp vid varje kuvert?

• Amy1

Grisaknorr!
    Ja, du får gärna höra med henne. E hon duktig då?

Kram!

Paulinas!
    Nej, vi har beställt inbjudningskorten på kortdesign.se Billigt och bra, faktiskt. Tror det var ca 15 kr/kort inkl text

Vad ska ni skriva i festprogrammet? Måste man ha det? *novis* Jag har liksom bara tänkt inbjudningskort, vigselprogram, bordsplaceringskort, menykort och tackkort...
    Tycker inte det blir för mycket att ha med namnen också, men vilket format och utforming har du tänkt?
    Amy!

• Amy1

paulinas

ser att jag missuppfattade din fråga lite.. Jag kan kanske tycka det blir lite kaka på kaka med både placeringskort och program på varje kuvert..

Kram!

• Amy1

Jag har hittat bild på min klänning!!!!!

Köpte nya Bröllopsmagasinet igår och på 3:e uppslaget (vä sid) är en annons från Bröllopsbutiken på en klänning. Satt igår och tänkte att det MÅSTE vara min klänning. Idag ringde underbara K från Atelje MB och sa att det var min klänning (hon vet att jag letar bild på den)! Hur gulligt var inte det då? Så rusa nu och köp Bröllopsmagasinet och titta på min klänning (om ni inte redan gjort det!) Kan tillägga att jag ska ha supertunna axelband på min.

Amy!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!