• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Marie06

Paulinas

Fick du kortet på Mats?

Hoppas det... denna hemska filtrering... jag har ingen annan adress att skicka från heller...

Kramis...

• Min-Ah

Hej, tjejer!

Var och hur dags på fredag?
    Ser också fram emot att få träffa er igen!!

Ha det så bra, så länge!
    / Sofia

• Min-Ah

Hallå!

Hur dags ses vi i morgon 7/10?
    Och var?
    Är ju snart denna dag!!

/ Sofia

• Min-Ah

Anropar inför morgondagen!
    Se ovan!

• Amy1

Jag har hittat och beställt min fantastiska drömklänning!!!! Var på MB idag och provade klänningar. Det blir en klänning från Romantica of devon som heter Kristy. Tyvärr finns inga bilder på nätet, men så snart jag får den lovar jag lägga in en bild på min MSN-sida. Klänningen kostar 7000 kr och den är sååå värd det! Om jag ska försöka beskriva den: Champagne/cremvit, pärlor och broderi på bröstet, långt släp med pärlor och broderi och det är en liten drapering fram över magen och klänningen. Smala, smala alt inga axelband alls. Framtill delar liksom klänningen sig och under är det jättefint broderat och pärlor. Ja, det är jättesvårt att beskriva den, men den är UNDERBAR!!

Jag köpte även ett par skor för halva priset, 375 kr! Jättesnygga cremfärgade, bred hög klack och även dessa med broderi som matchar klänningen perfekt!

Är så lycklig och jag kan knappt vänta tills jag får ta på mig min underbara klänning!

Kram Amy

• Amy1

"drapering fram över magen PÅ klänningen" såklart!

• Gumsigos

Hallå alla godingar!

Nu e ja här igen, sitter o väntar på älsklingen ska komma hem från Sthlm....

Hoppas ni hade trevligt på träffen idag, blev så körigt om ja skulle ta upp ungarna o åka iväg igen, hade blivit så sent...:( Synd, för ja saknar er!!

Ringarna har jag snappat upp, de blev returnerade "finns inte på adressen" Posten måste va knäppa, vet de inte va c/o betyder?? Men, men ringarna gick tillbaka och ska skickas igen, skulle va här som typ på måndag, tyvärr åker ja ju till Polen då så.... Jag får väl hålla mig till tåls tills ja kommer hem på torsdag kväll... om vi hinner hämta dem. ;)

På bröllopsfronten e det lite svalt, har ju lagt ner all energi på hans fest... men nu ska det väl ta fart igen. Har ju några goda vänner nu som redan gift sig och säkert har massor av ideér... eller vad säger ni tjejer??

Just nu känns det som om de gamla ideerna är halvt utrotade, o vi får börja om. Det e nog det som e felet med att planera allt så lång tid i förväg :D:D

• Gumsigos

Kom just på att det kanske finns nån trevlig bröllopsbutik i Poznan...man kan ju gå o spana där :) Ska ju dit igen den 30e okt

• Min-Ah

Amy1!

Vad kul att du hittat din drömklänning nu!
    MB's är bra!
    Låter jättefint! Skall bli kul att se en bild på den sedan!

Och så hittade du ju skor till ett kanonpris med!! Perfekt!

/ Sofia

• Min-Ah

Hej, Gumsigos!

Förstår att det kändes stressigt idag!
    Vi får träffas vid ett annat tillfälle (någon helg, kanske är lättare) i stället!

Jodå, det var trevligt på träffen ikväll.
    Lagade Thaisoppa (förrätt) och lax på paprikabädd. Jättegott!

Var ju oturligt med ringarna!
    Men nu har du ju dem att se fram emot när du kommer hem från Polen!

Angående planeringen så är det ju änså bra att ni börjat i god tid!
    Då hinner ni ju känna er för så att allt blir precis så som ni vill!
    Ni hinner ju "börja om"...

Vi började ju inte "på riktigt" förrän ca 4 månader innan vigseln. Och DET kände jag att det var stressigt!!

Kommer säkert att bli jättebra på dagen D!

Ha det så jättebra!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!