• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Grisaknorr

Haha, ja då får jag fixa en egen då *s*

• Amy1

ja det är mycket med det tekniska *S*
    Prova skriv till mig i min grupp!

• Grisaknorr

Ser du något där ?? Eller dom kommer inte in än ??

• Min-Ah

Hej, Amy1!
    Välkommen till Kristianstad-tråden!

Har redan gift mig (23 juli i år) men "hänger kvar här "av gammal vana", Fniss!
    Kan ju kanske ge nåt tips här och var, vem vet!
    och så har jag ju nära väninnor som (förhoppningsvis) snart är på G med...

Kul att se dina idéer kring kläder, dukning och allt! Fint!

Grisaknorr!
    Och kul att se din msn-sida!
    Kommer säkert att bli jättefint!

• Amy1

Min-Ah - tack tack!

Grisaknorr - nu har jag kollat in din sida och skrivet ett litet meddelande till dig där!

• E+P

Amy1:
    Välkommen till oss Kstad-brudar!

Grisaknorr:
    Jag har varit jättesjuk!!Legat med hög feber och värk i hela kroppen. Bättre nu, hostar o snyter mig hela tiden. Annars skulle jag varit hos Sara idag oxå. Den klänningen du valt är jättefin! Jag vet ju hur du ser ut oxå, du hade varit superfin i den! Va gött att få allt uppsytt! Min syrras tärnklänning ska kanske en tjej son just nu går textillinjen på Önnis folkhögskola sy upp, mamma har köpt tyg. Våra färger blir troligtvis rosa o grönt. Kan ju hinna ändra mig!

• Grisaknorr

Amy1

Jag fick jätte anfall av magkatarr.... började kräka och fick sitta på toa hela natten Roligare saker kan jag ju hitta på miss i nassen !!
    Fick ditt meddelande

E+P

Jo nu vet jag ju vem du oxå är ! Sara förklarade..... Dig kom jag på direkt.... Vet inte varför... *s* Sen P fick jag tänka till lite på... men så kom jag fram till rätt ! Va inne på Robin ett tag men d va ju INTE rätt *s* Sen va jag inne på en annan kille... minns inte va han heter men jag vet att han bor här i färlöv än.
    Jaja jag kom ju på rätt tillslut !!

Va roligt !! Men synd att ni inte kom till Sara ! Jätte mysigt va d !

Hoppas du känner dig bättre nu då så jag får fler å snacka med ! Höll ju på tragga ihjäl Amy1 igårkväll *s* Jätte kul hade jag !!!!

• Grisaknorr

Min-Ah

Tack ! Tog ett tag innan jag fixade d men skam den som ger sig !

• Paulinas

Hejsan tjejer!

Vad kul Amy att du hittat hit (stött på varandra i annan tråd). Det verkar som om ert bröllop börjar ta lite form! Kul!

Grisaknorr,
    Jag känner mig också stressad över kyrka. Vi har bokat festlokal men kyrka har vi så många som vi tycker om. Det lutar åt Oppmanna. Ev. bokar vi den och sen i värsta fall så får vi avboka i fall vi ändraar oss. Vi ska ju gifta oss pingst så vill inte att det ska vara fullt när vi väl bestämmer oss!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!