• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Grisaknorr

Varför är det så tyst här ??
    E+P vart blev du av ?? Jag som blev så glad över att du oxå bodde i Färlöv !!

Alla K-tjejer......... HALLÅ *eko*

• Min-Ah

Grisaknorr!

Hallå på dig! Litet *eko-svar*!!
    Jag är här med!
    Hur går det med allt planerandet? Bra, hoppas jag!

Är lite mera kry igen nu!
    Har då varit en seg och snuvig vecka!

• Grisaknorr

Jo... men jag börjar bli lite nervös ! Alla har fixat kyrka och allt redan.... Jag har inte ens bestämt vilken kyrka eller om vi ska ha ute eller inne .... Vet du någon fin platts eller kyrka ??
    Alla annat ä jag snabb på *s* Berättat för svärmor idag oxå om att vi ska gifta oss

• Amy1

Hej!!
    Här har ni en till kristianstadsbrud! Vet inte om jag skrivit i någon tidigare krstd-tråd..

Vi ska gifta oss den 29 juli i N. Åsums kyrka. Festlokal är bokad och klänning ska jag prova den 7 oktober *längtar* När ska ni andra krstd-brudar gifta er och var??

amy!

• Grisaknorr

Mmm... precis... var ? Ja, nu vet ju jag va som ska göras imorgon ! Runt å kolla kyrkor !!

Hej Amy1 !
    Va kul ! Jag är oxå ny här.... Varit här i 2 vecor tror jag .. inte mer iaf.

Vilken festlokal ska ni ha ?? Jag vet bara vilandsgården.... Kul å få nån ny å kolla upp...

• Amy1

Grisaknorr - vi ska ha Villandsgården! Tyckte den var så perfekt när vi var och kollade, och inte särskilt dyr heller. 2500 kr från fre-sön.
    När och var gifter ni er? Bor du i Krstd? Kul att höra lite om vilka ni e här!

Kram Amy

• Grisaknorr

Den 12 aug har vi satt... inget bestämt till 100 än.
    Bor i Färlöv.... Du då ??

• Grisaknorr

Oj.. glömde skriva att vi inte bestämt vart vi ska va än...

• Amy1

På Lillö! Så det är inte så långt från Färlöv det!

Hur gammal är du och din blivande? Vad jobbar du med? Vi är 30 båda två, jag jobbar på CSK som sjukskötetrska och sambon är snickare. Vi har två barn, 2½ och drygt 1 år gamla. Har ni barn?

Amy

• Grisaknorr

JAg är 29... 30 i januari. Min sambo är 31 och vi har 6 barn !!
    Jag har 3 barn sedan innan som är 8 år, 6,5 år och 5,5 år. Han har en sedan innan som är 4 år och sen har vi 2 barn ihop. Dom är 2 år och lillan är 10 mån.

Jag går ju mammaledig än men i november tänkte jag börja jobba. Vi har ett familjeföretag. Jag min mamma och bror. KOmmer sitta på kontoret där.
    Min älskling kör lastbil

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!