• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Min-Ah

Paulinas!

You've got mail!
    / Sofia

• E+P

Min-Ah:

Blev helt ställd när jag insåg att Färlövsdagen var på hela parkeringen utanför kyrkan o i kyrkan. Jag hoppas verkligen inte att de tänker ha arrangemanget samma helg nästa år, för då blir det kört att boka kyrkan den 2 september! Ska ringa så fort jag kan på måndag o boka om det går!!

• Min-Ah

E+P!

Jag förstår er oro inför just det datumet nästa år!! Vet inte om det brukar vara kring samma helg varje år, men det är ju verkligen viktigt att ni kollar det!
    Blir ju jättekrångligt i den kyrkan just då!!
    Hoppas det ordnar sig!

Vi (Låtlaget) spelade igår. Vi var inte alls många (5 personer), men det gick väl ganska så bra ändå!

• Marie06

Hallå Tjejer

Tack för överraskningsfesten i går. Jag blev jätteglad för presenterna och all mat och drickat...
    Ja man är numera 1 år äldre och ett steg närmare 30. :)

Hoppas vi alla kan träffas snart för att ta en fika..

• Min-Ah

Marie!

Grattis i efterskott!!
    Tyvärr kunde jag inte komma igår eftersom jag spelade på en konsert i Degeberga kyrka.

Vi får absolut träffas igen snart!
    Vore kul att träffas någon eftermiddag/kväll och laga lite gott käk och snacka!

Jag fyller också år snart (13 september). Firar inte precis - mest familjen och så, men lördagarna däromkring blir svårt.

Jag kan träffas t.ex fredagarna 9/9, 23/9, 7/10.
    Vecka 44 har jag novemberlov. Jobbar måndag och tisdag men kan träffas onsdag 2/11, torsdag 3/11 och fredag 4/11.

Kanske kan ni andra någon av dessa datum!

/ Sofia

• Min-Ah

Tips till er!

Kolla in tråden vid "Planering: Bröllopsmässa"!
    Jättebra tillfälle att kunna få en Bröllopsmässa i Blekingetrakten!
    Är ju ganska nära Kristianstad!
    Mässorna brukar ju alltid vara kring Stocckholm, Göteborg och Malmö!

Skriv i tråden och önska, så kanske det kan bli en Bröllopsmässa!

Tjejen som startat tråden har redan försökt en gång innan.
    Bara jag svarade henne...
    Och jag har ju redan gift mig!!

• Sanna0806

Hej på er!

Känner mig lite deppig för min kalender är i princip knökfull ända fram till november
    Skulle gärna träffa er men jag vet inte när jag ska hinna med det. Ett himla sjå med jobb, hämtning på dagis, vardagssysslor som ska hinnas med och hästen som ska skötas om varje dag. Suck.
    Ni får bestämma en tid och så får jag se om jag har möjlighet att vara med.

Marie!
    Stort grattis på födelsedagen i efterskott!

• Gumsigos

Alltså ni som inte kan, det gör inget, livet e ju inte slut för det ;)

vi tar det helt enkelt en annan gång :D

vet nån om det är nån bröllopsmässa i malmö nu nån gång?? Man jobbar ju nu mera där/här ;) (Tjuvskriver på jobbet lite :D:D)

• Paulinas

Hej tjejer!

Vad bra att du lämnade lite förslag på bra dagar för dig Min-ah! Den fre 7/10 passar mig bra! Dagarna på novemberlovet ska nog också gå bra (på kvällstid). Om Marie och Jenny också kan den sjunde kunde vi ju boka den dagen så att vi äntligen kan ha en träff med dig också! Hade varit kul om du Sanna också kunde!

• Paulinas

Jenny,

du har inte möjlighet att skicka bild på den senaste klänningen du tittat på? *nyfiken*

och Marie, du skulle ju skicka foto på din hunk :)

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!