• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Paulinas

Nja, det är nog mest studenterna som är något att ha :) Personalen är något mindre attraktiv :) Tur att jag ha min prins hemma!

• Marie06

Hoppas verkligen vi blir fler på Lördag. Jag vill se lite bilder, höra lite bröllopsmissar, lite skvaller med andra ord.

• Paulinas

Ja, det hade varit jätteroligt att träffa lite fler, då blir det ju mer än BT-träff. Annars är det ju mest några vänner som träffas :) (fast det är givetvis trevligt det också!)

• Marie06

Nä nu ska jag slö på soffan en stund.

Fortsatt trevlig dag och kväll, Paulinas.

• Min-Ah

Marie!
    Oj, oj vad spännande med den där killen!
    instämmer med Paulinas att det nog är lagom att ses som vänner först! Kolla läget lite först!
    Lycka till!

Låter kul med personalfesten! Ha det så trevligt!

Hur går det med lägenheten?

Kan inte komma till Duvanders på lördag, tyvärr!
    Är bjuden på lunch hos en av mina elever i Vinslöv!
    Men jag kommer gärna vid annat tillfälle! .-)

• Marie06

Det blev ingen träff idag, han hade dubbelbokat sig. Men Men det går fler tåg. Har haft ett fånigt leende på läpparna hela dagen, är så glad.

Hoppas lekarna gick bra trots allt idag Paulinas.

• Min-Ah

Marie!
    Ni får väl träffas en annan gång i stället och så får han se till att inte dubbelboka sig, he, he!! Vilken "stolle", ha, ha!!

• Paulinas

Hejsan, hejsan

Tillbaka på jobbet efter en förvånadsvärt rolig personalfest igår! Blev dock inte så sent för mig, jag har en lång dag idag och ville inte vara helt slut.

Marie, det var ju synd att det inte blev något igår, men samtidigt är det ju spännande att ha något att se fram emot!

Min-ah vad synd att du inte kan på lördag, vi kanske ska ta söndag istället? För min del går det lika bra. Hur många är på?

• Paulinas

Det är skönt att höra att du känner dig glad Marie, det förtjänar du! Jag måste säga att du är en otroligt stark människa som har fixat allt superbra! Stolt över dig!

• Marie06

Paulinas

Tack.Det värmer så skönt att höra, är så rädd att folk ska misstolka allt och tro jag har någon ny romans pågång.

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!