• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Marie06

Min-Ah
    Tack, ska fira hos min bror med familj eftersom det står bananlåder lite varstans i lgh. Men när allt är på plats i nya lgh ska vi ha en hejdundrande fest med allas respektive. Och så får alla ni bjuda in en singelkompis åt mig så jag har lite att välja bland. :) Hihi

• Paulinas

Hej tjejer!

Nästa vecka är ok för mig, kan i stort sätt vilken kväll som helst. Om respektive ska med får jag dock höra vilken kväll han kan...

Det ska bli kul att träffa alla och se lite foto! Mitt jobb drar i gång på riktigt nu, så planerandet får väl gå lite på lågfart ett tag, men ändå kul att träffas lite! Nu är det bara drygt 9 månader kvar, tiden går!

• Min-Ah

Marie!
    Grattis till lägenheten!
    Vilken blev det? Var ligger den?
    skall bli jättekul att komma och hälsa på sedan när du fått i ordning!
    Det där med banankartonger känner man ju till, he, he!!
    har ju blivit några sådanan under årens occh flyttarnas lopp!!

• Marie06

Min-ah

Det blev en på V. Storgatan 52 B, samma hus som Paulinas. Allt hängde på toa och uteplats vilket denna lgh har.

Hur går det annars tjejer, blir det fler träffar? Isåfall när?

• Paulinas

Hejsan!

Vad kul att någon skrivit i vår tråd... tycker att den är så död nu för tiden :(

Får försöka liva upp den :)

Jag sitter på jobbet, men snart på väg hem. Haft en jobbig dag.. och värre blir det (med jobbet framöver alltså). Jaja, inte tänka på det!

Ja, jag och Marie ska bli grannar. Så kan det bli! (ska bli skoj att ha någon att ta en eftermiddagskopp med då och då :) )

Det här med träff ja. Var väl snack om nästa vecka? Du hade väl mycket nu i veckan Marie?

• Gumsigos

Datan har kraschat hemma, men ni får gärna maila på tjopppsan@hotmail.com, jag kollar mailen lite då och då på jobbet.

Jag ska ju ha sminkkväll hemma, men har glömt när, ska kolla upp det. Om ni vill får ni gärna komma!

Hoppas alla kan någon dag nästa vecka (gärna samtidigt)! :D:D

Kan tyvärr inte glutta BT så ofta nu med datahaveri :( chefen blir nog inte glad!

• Min-Ah

Marie & Paulinas!
    Vad skoj att ni skall bli grannar!
    Grattis till lägenheten, Marie!

Såhär ser min arbetsvecka ut, ungefär:
    måndgr: 10.00-17.30
    tisdgr: 09.30-17.20
    onsdgr: 11.00-17.10 el. 19.45 varannan vecka
    torsdgr: 08.40-15.50 el. 16.30 varannan vecka
    fredgr: Ledig!!!

Helgerna är ju vanligtvis lättast för mig att hinna träffas! Fredagar är jag ju (oftast) ledig, så då kan jag ju oftast när som under dagen!

• Marie06

Hallå Tjejer

Denna veckan kan jag bara i princip på Söndag. Sen nästa vecka är rätt lugn igen.. Blir någon tur ner till Malmö kanske.

Hoppas vi ses snart...

• Paulinas

Hej tjejer,

Hoppas allt är bra med er, med mig är det bara fint. Snart helg ju! :)

Bröllopet har inte kommit mycket längre. Vi har ju hittat ytterligare en kyrka vi gillar så nu lär det drya ett tag till innan vi kan bestämma oss... Frustrerande! Jaja, bröllop blir det iallafall! längtar!

• Min-Ah

Hejsan, flickor!

Är mycket i helgen!
    Låtlaget, där jag och maken är med, spelar i Färlöv i morgon, lördag, på deras "församlingsdag".

På söndag kväll spelar jag med min Trio SaViHo (står för Saxofon, Violin och Horn) i Degeberga kyrka...

Usch! Känns som om helgerna går alldeles för fort! Önskar det var helg oftare...

Hoppas ert bröllopsplanerande går bra!
    Ha det bra, alla!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!