• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Min-Ah

Grisaknorr!

Ja, då lär du ju få på din M2B kostym, i alla fall *fniss*!
    Löser sig säkert med smågrabbarna med!!

Vi får väl se när det blir dags för barn...
    Har ju tänkt att resa till Sydkorea nästa vår/sommar först. Är ju svårt (flyg och allt annat med resor så långt bort) om man är gravid eller har en liten...

• Min-Ah

Grisaknorr!

Du och (blivande) svärmor är så välkomna så!!

• Grisaknorr

Min-Ah

Helt sant. Skönare att få resa iväg och må bra, slippa graviditets krämpor och framför allt få vara egotrippad och inte behöva bry sig om en bebis hela tiden.

Hoppas nu du blir frisk idag ! Dö tråkigt å gå hemma ju !

• Min-Ah

Grisaknorr!

En resa så långt bort som till Sydkorea är nog bäst att göra innan man skaffar barn. Kan ju vara risk för fostret, t.ex. om man skulle ha oturen att bli dålig där borta eller så! Och att sitta på ett flygplan i en massa timmar med diverse "graviditetskrämpor" är ju ingen höjdare, heller!
    Och har man en liten, liten begis med sig är man ju väldigt bunden till denna lilla varelse och kan inte alls göra det man vill där.

Känner också att det är bättre att åka dit bara jag och maken först en gång och "kolla läget". Har ju aldrig varit tillbaks i Korea sedan jag adopterades.
    Har ju en hel del frågetecken att släta ut själv först.
    Så kan jag ju kanske åka dit igen sedan med barn (om vi har några då).

Jo, det är verkligen inget kul med den här (envisa!) förkylningen!! precis som om den inte vill släppa taget. Nu blir det liksom bara allt "segare" i näsan och ömt i bihålorna...Grrrrr! man blir ju så trött också av det!
    Får väl knalla till doktorn snart om det inte ger med sig!

• Min-Ah

Oj, vad jag slarvar när jag skriver! Bebis - inte begis, förstås!!!
    får nog ta på mig kontaktlinserna!! Ha, ha!!

• Marie06

Hallå Tjeer

Kul att se lite nya här... nästan inte varit här på många dar nu..

Har du Lisa fått bilden?
    Jenny har du också fått bilden?

Vet inte om den kommit fram till er juh... lite tråkigt.

När ska vi ses nästa gång?

• Min-Ah

Hej, Marie!
    Är fortfarande hemma och är förkyld. Trist!
    Envis förkylninge, det här!
    Hoppas allt är bra med dig!

Förhoppningsvis kan vi ju ses den 7/10. Många verkar kunna då, eller?

• Paulinas

Marie,

har jätte bråttom, men vill bara säga att kul att höra från dig. Har inte fått mail med bild. Vi har väl bestämt på lördag hos Jenny och du skulle ju ta med dig date :)

Vi kan väl höras i kväll eller så!

Kram!

• Marie06

Paulinas

Jag provar att skicka det igen men från en annan adress... hoppas det funkar.

Annars tar jag bild med på Lördag... :)

Jag ringer ikväll till dig och berättar vad Jenny och jag bestämmt.

Min-Ah

Ska skärpa mig och komma bort till dig, har varit mycket nu med fd, nya grabbar och så flytten... men det är nog påväg att lugna sig nu. Ha en trevlig helg... Kramis till er alla.

• Min-Ah

Hej, Marie!

Du är välkommen! Slå en pling innan, bara, så jag är hemma!
    har ju varit en hel del för min del med! Plus förkylningen.
    Mår äntligen bättre nu! Har varit en seg och snuvig vecka!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!