• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Grisaknorr

Amy1

Ska era barn va näbbar ??

• Amy1

6 barn! inte illa!

Ja, våra barn ska vara näbbar! Kommer säkert att bli så söta, en liten prins och en liten prinsessa :o) Era då? Blir ni många gäster? Vi blir ca 35, och det är utan barn då för så vill vi ha det.

Var ska du köpa/hyra klänning? Jag ska hyra på MB i Hlm, de har så många fina klänningar där!

• Amy1

Fel gubbe, det ska ju var en glad en!!!

• Grisaknorr

Ja vi får 4 prinsessor och 2 prinsar

Vi ska ha med alla... blir 27 barn som är under 10 år.
    Vuxna gäster blir det 68 st om jag inte glömt någon...hmmm.....

Min svärmor syr allt som ska vara till bröllopet !! *Lyx* Hon har oändligt med tyger hemma så om där finns i våra färger så slipper jag betala Min klänning betalar hon. Men sen får nog jag eller vi *s* betala tyget för resten... men d kan jag väl leva med !!

Här är klänningen jag vill ha sydd !!
    www.kikstockholm.com/brudn19.htm

• Grisaknorr

Vilka färger ska ert gå i ??
    JAg ändrar mig helatiden..... Men nu har jag hållt på beiget, rosa och creme vitt ett bra tag....

• Grisaknorr

Haha !! Då kan vi ju tipsa varandra *s*

JAg vill oxå ha en sådan sida...... hur får jag d ??

Ååhhhh den där Albany klänningen gillade jag !!!!

• Grisaknorr

Nä !! Blev jag nu lämnad helt ensam igen ?? *gråter*

• Amy1

du går in på msn - webgrupper och sen startar du en ny enligt instruktionerna. Jag är inte så bra på datorer, men jag fixade det utan problem!

Gillar också Albany, men är tveksam till ärmen. Vill nog ha en klänning med axelband.

• Grisaknorr

Ja, jag får göra d... Varit inne där å forskat lite *s*
    Jag vill ju oxå visa mitt

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!