• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Gumsigos

Vad härligt det lät Amy. Känner igen mig med det där med frieriet. Älsklingen hade tänkt att fria till mig på alla hjärtans nästa år, men ja tänkte det att har han inte kunnat göra det på redet på 11 år så får ja göra det själv... så ja gjorde det nu på hans 30 års fest i helgen, som jag överraskade honom med :D

• Marie06

Hallå Tjejer...

Gumsigos tack för en riktigt trevlig fest i Lördags... kul att Klas sa JA... GRATTIS till er båda... ska försöka hjälpa dig och Paulinas med planeringen... just nu är det så mycket bara... måste packa och allt där till...

Nu åker jag till Höör ett par dagar... ska hålla i utbildningen av Fackets Grunder där... så vi ses på Fredag kväll kanske... Kram till er alla!

• Gumsigos

hallå vännen!

Tack själv för ALL hjälp!! Vad skulle jag gjort utan dig??!!

Vi får höras sen i veckan, blir nog mycket övertid denna veckan är jag rädd, och på lördag ska jag på fest! O det roligaste av allt, temat e brud :D

• Min-Ah

Amy1!

Håller med om att det lät jättemysigt med er weekend på Ronneby Brunn!
    Har inte övernattat där någon gång.
    Verkar som något man borde prova!!

Vad kul att du skall till Hässleholm; MB's snart!
    Lycka till med klänningsletandet!

• Min-Ah

Gumsigos!

Roligt att din M2B:s 30-årsfest blev så lyckad! Och friandet, förstås!
    Kan ju hålla med om att ju började bli "dags" efter 11 år!!
    Så nu är det "officiellt på riktigt"!
    Härligt!

• Min-Ah

Marie!

Ha det bra i Höör och lycka till med undervisandet!

• Min-Ah

Hallå, flickor!

Hur är det - Blir det någon BT-träff den 7 oktober??!!

• Grisaknorr

Hallå !! *eko*

Va tomt här ä !!

Jag kan tyvärr inte komma på fredag om det blir träff av... Lillsonen fyller 2 på söndag och jag känner lite paniken över allt jag ska måla å puttsa klart innan *s*

Ja... tänkte bara se om någon kulig va här å ville tjabba litta !?

• Paulinas

Hejsan Tjejer!

Nu är jag hemma igen efter en underbart intensiv resa. Ska ta igen mig denna veckan, men har en del på jobbet som måste fixas.

Min-ah, ja, jag tror att det blir på fredag. JAg är i alla fall inställd på en träff och tror att marie och gumsigos är det också. Ska bli skoj att se dig igen.

Gumsigos, har fortfarande inte fått några ringar, det måste ha blivit något fel!

Kul iallafall att festen blev så bra! Ska bli kul att höra mer om den och se lite foto! Du kan väl på fredag?

Marie, hoppas att din utbildning gått bra, tror att du är en bra pedagog! Du kan väl också på fredag?

• Marie06

Det märks att jag inte ska gifta mig längre... här har blivit så tomt...

Vilka kommer på Fredag mer än jag,Paulinas och Min-Ah nu?

Ska vi ses hemma hos Paulinas eller?

Ser verkligen framemot att träffas...

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!