• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Marie06

Hej allihop

Paulinas

Det blir ingen inflyttning förrän den 1 November dem ville ha och hör här nu... 750 spänn för att jag flytta in den 28 Oktober GLÖM DET liksom.

• Marie06

Paulinas o Min-ah tack för en jättetrevlig kväll med helt underbar mat... nästa gång får jag bjuda...

• Marie06

Paulinas

Jag menar inget illa med vad jag sagt om din festlokal...

Tror säkert den blir jättefin. Det är ju trots allt ett vackert brudpar som ska smycka lokalen. *L*

• Paulinas

Hallå Marie!

Kul att se dig här :)

Oroa dig inte, jag är faktiskt helnöjd med min lokal, annars hade jag givetvis bokat en annan. Mest jag som har skämtat om din lilla lantliga kommentar :)

Är allt bra med dig? Jobbar du mycket? DEt var ju en intensiv jobbhelg du hade.

HIMLA dålig stil av mina grannar. Lägenheten står ju ändå tom! Sniket! Vi får fixa det den 1:e istället!

• Paulinas

Min.ah, det där med potatisgratäng lät bra. Lätt att förbereda och bara värma, och dessutom väldigt gott! Får fundera lite på det..

• Amy1

Paulinas!

Har lagt ut bilder på inbjudningarna på min sida: groups.msn.com/amysbrollop/homepage

Inte världens tydligaste bilder, men man ser ändå. Vet inte riktigt när vi ska skicka ut inbjudningarna. Mars kanske? Vi kommer skicka ut några inbjudningar till gäster från Stockholm ganska snart nästa år, eftersom de får planera sin semester här nere lite om de ska komma på bröllopet.

Ang kyrka, så är det väl inte tidigt att ringa nu heller! Jag bokade kyrka för säkert 6 v sedan och vi ska ju inte gifta oss förrän 29 juli

Men det är väl snart dax för dig att börja titta efter klänning också, om du nu ska köpa. Leveranstiden är ju ganska lång.

Eftersom det är lite prat om bantning här och det är fler som verkar vilja gå ner i vikt, så kan jag verkligen rekommendera Viktväktarna! Det är något för oss matälskare! Jättegod mat, man lär sig dessutom att laga rätt sorts mat på rätt vis. För man vill ju hålla vikten när man väl nått målvikten. Har varit med 6 veckor nu och har gått ner 4 kg. Provade ett par av mina jeans som jag inte kunnat ha sedan jag fick senaste barnet, och jag kunde ha dem! Då blir man glad!! Jag tvivlar inte på att man kan gå ner i vikt med diverse andra pulver och måltidsersättningar, men för att kroppen ska må bra och man ska må bättre tror jag ändå mer på hälsosam mat och motion.

Amy!

• Grisaknorr

Min-Ah

Såg inte att du skrevit till mig innan !! Springer in i köket å hämtar en paket.......
    Jo, det är laktos i.... tyvärr....

JAg är oxå dålig på att träna, främst för jag nästan inte får göra något.... risk för framfall när jag fött så måmga barn så tätt.
    Får tex inte hoppa på vår studsmatta i trädgården, inte köra tvillingvagnen i uppförsbacke (när jag trycker den och går så pressar något något annat ner å kan göra att jag får framfall bla blabla...) vilket jag gör varje dag ändå... måste ju med barnen till och hem från skolan å då ä d uppförsbacke.

Komma iväg å träna ä inte heller så lätt.... bor på landet å inget körkort...

Men men, jag går en timme varje dag innan frukost *stolt*

• Amy1

Jag igen... Någon som vet något om fotograferna här i Kristianstad??? Vilken är bra och har någon dåliga erfarenheter av någon? Men framför allt, vad kostar det??? Kollade på Johan Lindvalls hemsida och han tar verkligen fina bilder.

Amy

• Amy1

Grisaknorr! Men då kniiiiiper du väl flitigt?

Kram!

• Paulinas

Fina inbjudningskort Amy, ni hade gjort dem själva? Hjärtat ser stämplat ut, men det andra är utskrivet på datorn? (jag gillade er text inne i inbjudan också, avslappnad och trevlig! ska ni ha info lapp också?)

Ja... försökte ringa angående kyrka idag, men fick telefonsvararen. Får ringa igen imorgon (känner lite panik nu ju)

Och klänning ska jag också börja prova!

Känns som om det blev mycket nu ju.. :) Jaja, egentligen är det ju jättegott om tid, ska försöka att inte stressa upp mig!

Fotograf ja! Det vill jag också ha! De "stora och kända" i kristinastad tar ca 7500, känns mycket! Måste börja ringa runt angående det också, finns ju många fotografer här om man tittar gula sidorna. Hör av mig när vi väl fått det gjort!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!