• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Min-Ah

Skall försöka att ta mig själv ordentligt i kragen och börja ta promenader oftare!!! Och dessutom se till att äta mindre!

Jag har varit med i Viktväktarna för några år sedan.
    Tyvärr trivdes jag inte alls med den konsulent jag hade. Hon "gruffade" rejält på mig att jag gått upp några hekton inför de andra som var där. Så otroligt pinsamt! Ville bara sjjunka genom jorden och försvinna. Fick kämpa med tårarna...

Blev sedan förbannad och slutade. Gick därefter ner ca 12 kg på egen hand (kanske i rena ilskan)!

Ett tag senare såg "min" konsulent mig på badhuset (de 12 kilona smalare). Hon glodde så ögonen höll på att trilla ut! Gissa om jag kände mig stolt! (Lite revansch med!)

Tyvärr har jag ju gått upp lite igen... ;-(

• Min-Ah

Marie!

Trist att det inte blir inflyttning när du tänkt dig! Dåligt av dem när lägenheten ändå är tom!!
    Att behöva betala pengar för att få den är ju sjukt!

• Min-Ah

Får göra ett nytt sovförsök nu!
    Är ju mitt i natta! Fy på mig!!!

• Paulinas

Grisaknorr,

Jo, det lät som ett super bra erbjudande. Jag känner inte till Ivögården, men maten lät god (och billig!) Tror inte man kan göra det billigare själv om man ska hyra in servicepersonal också...

• Paulinas

Min-ah,

Ja, jag kände mig lycklig hela gårdagen över att kyrkan var bokad. Känns jättebra.

Vi har ju inte sett den inne än, men litar på mina vänner :) Vi ska åka dit nu i höst, tycker vi verkligen inte om den så får vi väl avboka, inte mer med det.

• Grisaknorr

Ännu billigare....

Magazinet Scala har en festvåning.... vet inte hur det ser ut men killen jag snackade med sa att där var Bar, som dom driver till reducerat pris, dansgolv, scen.

I priset ingår städning, diskning, personal, lokal, mat och dukning m. blommer osv....

Jag bad om ett pris på 3 rätters, ett genomsnitts. Han sa att det ligger på 220-250 kr / kuvert

Kanske inte jätte fint utvändigt.... men d ä ju inne man ska vara. Åker dit på tisdag å tittar iaf

• Paulinas

Det låter ju också intressant! Det verkar ju finnas en hel del att välja på!

Vi gillade den första lokalen vi såg och bokade.. så vi har inte tittat runt så mycket.

Håller tummarna för att lokalen är fin! Visst är det inne man är den mesta av tiden, håller med om att det är viktigare att det är fint inne än ute..

• Amy1

Min-Ah!

Tråkigt bemötande på VV! Hört fler som fått liknande bemötande och det är ju trist! Jag kör VV på CD-rom hemma, kanon! Behöver inte gå iväg någonstans utan sköter allt själv hemma.
    Promenader är bra, själv är jag ute och knatar minst 3 gånger i veckan RASK takt 50-60 min. Det märks på vågen då jag slarvat med det lite!

Grisaknorr!!

Köpt Bröllopsmagasinet än

Amy!

• Bröllopstokiig

Amy1

NAAAAAAAJJJJJ !!
    Men för snablen å grrrrr...... nu GLÖMDE jag köpa den !! Åhhhhhhh !!
    Nä, jag får väl köpa den imorgon då *suck*
    Men va trött jag blir på mig själv !!

Paulinas

Var det Brunnen i Arkelstorp som ni skulle ha ??
    JAg ska dit å titta på tisdag..... men jag blev lite kinkig på att deras porslin har grön eller brun kant

• Bröllopstokiig

Vilket kul å positivt inlägg d blev....

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!