• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Marie06

Hej Allihopa

Måste juh kika in med jämna mellan rum... skönt att se att det går bra för er alla...

Kram

• Grisaknorr

Ja jag vet inte om ni kommer in.

Jaha... jag avet å kollade på Brunnen i Arkelstorp och på Villandsgården.......
    JAg blev ju klart kär i Brunnen... Men d ä dyrare, jag får (nu kom d där "jag" igen, det heter ju vi *hihi*) hyra porslin vilket blir ganska dyrt..... Ganska dåligt kök.
    Men så är d sååååååå mycket finare och bättre för barnen.....

HJÄLP MIG!!!!!!!!!!!!!!!!

• Paulinas

Grisaknorr,

Det var ju en jättesöt stämpel, tror det kan bli superstiligt med den i guld som tema! Smart att köpa den i två olika storlekar...

Och där var ju en hel del andra fina inspirationsbilder, mycket snyggt! Kul att titta lite och se vad andra gillar!

E+P

Ja, det var en väldigt fin klänning! Nu vet jag ju inte hur den du köpt ser ut (eller vet jag det...hmm...kanske glömt), men tror säkert att den också är fin. Det är bara det att det finns så otroligt mycket att välja på så att man blir förvirrad. Utan att ha sätt första klänningen så tycker jag att du ska behålla den, blir säkert bra!

• Paulinas

Marie,

vad kul att se ett par rader från dig, saknar dig ju.

• Paulinas

Grisaknorr,

Ja, visst är Brunnen fin! Är hel nöjd med den lokalen nu när jag fått tänka lite på det. Håller med om att det är störigt att servisen är så ful, blir ju extra jobb och utgifter!

Det där med köket tänkte jag inte så mycket på, men visst, det var ju inte jättestort. Det kanske blir problem att laga maten där?

• Grisaknorr

Paulinas

Hur många blir ni ?? Eftersom vi ska ha gående bord så måste man ju ställa maten någon stanns..... Vart ställer man den ? Jo.. kan man kanske ställa "bakom" pelarna mot väggen ??
    Måste kolla upp va d kostar å hyra porslin....... JAg måste svara Vilands innan 17.00 idag.... Dom har ju smock fullt hela aug !!

• Grisaknorr

Men åååååå hur ska jag göra !?
    Hittar ingen som hyr ut porslin här.....

• Paulinas

Vi blir ca 60-65 personer. På den väggen där ingången till köket är tycker jag man skulle kunna ha maten (vi tänkte kanske ha tårtan där sen). Vi tänkte nog duka med honnörsbordet på längden, hmm..hur ska jag förklara detta. Typ när man står med ryggen mot ytterdörren så har man honörsbordet framför sig (alltså inte honnörsbordet framför scenen). Hade vi varit fler hade vi nog vänt på dukningen, man får nog in fler på det sättet.

Var Brunnen mycket uppbokad? Inte klokt att Villan är bokad hela aug. redan!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!