• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Amy1

Marie06

Ja vem e jag..
    Jag heter eg Ann, e 30 år, 2 barn och bor i Kristianstad. Gifter mig i N Åsum ka den 29 juli efter 11 år (på fredag!) med min fantastiska sambo som också är 30 år och pappan till mina barn.

Amy!

• Amy1

Jag igen...

Vilka frisdörer och andra skönhetssalonger sdka ni använda er av på den stora dagen?? Börjar få lite ångest för jag har inte koll på det riktigt. Jag ska ju önska mig presentkort på det i julklapp och känner att det börjar närmna sig jul ju...

Tips nu tack!!! Och prisuppgift om ni har...

Kram A - som ska jobba ikväll också

• E+P

Marie06:
    Jag heter eg Eva, blir 28 om en vecka och bor i Färlöv. Gifter mig med världens bäste karl 2 september nästa år. Vi har varit ett par i snart 12 år. Så det började bli dags för oss att bli gifta nu tyckte vi!

• Marie06

E+P

Va kul, jag fyller år den 3 September =)

Kul att höra att ni hängt ihop så länge... GRATTIS

Själv har jag nyligen separerat från ett 8 årigt förhållande... skulle gift oss den 27 Maj 2006 kl 15 I Nosaby kyrka...

Men men livet ville annorlunda... och lika glad är jag för det =)

Nä har lite kvar att packa... Kram så länge..

• Grisaknorr

Marie06

Hej

Mia heter jag och är 29 år. Gifter mig med Mogge som är 31 år.
    Bor oxå i Färlöv Mysig liten håla som jag stortrivs i
    Vi har 6 barn. Mina 3 som är 8 år, 6 år och 5 år. Hans dotter som är 4 år och våra 2 gemensamma som är 2 år och 1 år. Modern familj
    Gifter oss förmodligen i Österslövs kyrka den 19 aug -06 Har inte fått tag på rätt gubbe där än......

• fruerlandsson

Marie06

Hej!
    Anna, 29 år, bor i Tollarp! Gifter mig med min Mats i augusti -06 i Västra Vrams kyrka I Tollarp efter 11 år och två barn tillsammans. Äntligen.......

• Grisaknorr

fruerlandsson

Tänk att man kan tjata sig till allt *nöjd*

• Paulinas

Hej alla!

Gumsigos,
    Vad kul att se ett par rader från dig, har saknat dig ju!

Förstår att det känns mycket för er nu när ni ska börja tänka om. Jag börjar också känna mig stressad. Måste göra en ordentlig lista på allt som ska göras. Eftersom man så att säga ska ha festen i egen regi så tillkommer det ju en massa jobb (som är roligt, men blir stressande när man känner att man inte har kontroll!)

Vi har ju bokat kyrka nu och det känns jättebra. Nästa stora panik är fotograf. ska ta tag i det så fort som möjligt (SVÅRT att få tiden att räcka till). Sen ska vi undersöka det här med musik och boka solist, DJ och lite så. Innan jul vill jag också gärna hitta en klänning jag vill ha. Så ja.. det är som sagt en del att göra!

Skulle gärna vilja åka till Malmö en dag och köpa färdigt mina trycksaker, så har jag allt material jag behöver iallafall. Har ju köpt kort, kuvert och papper till festprogram och en del stämplar, men behöver fortfarande mer papper! Vi kanske kunde ses efter ditt jobb en dag (nu innan du slutar så klart) Fler vill kanske hänga på?

Det hade varit kul att jämföra "att göra listor" (när vi väl får tid att göra några.. jag började ju på en, men har inte gjort den klar)

• Paulinas

Grisaknorr,

10:- var ju inte farligt! Men borde gå att hitta närmare... blir ju lite jobbigt den stora dagen att åka till Höör, men det är helt klart ett alternativ!!

Vi var och tittade på österslövskyrka, både inne och ute. Väldigt fin kyrka! Mysig inne!

• Grisaknorr

Paulinas

Ska ni gifta er i den ni oxå ??

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!