Hej alla!
Gumsigos,
Vad kul att se ett par rader från dig, har saknat dig ju!
Förstår att det känns mycket för er nu när ni ska börja tänka om. Jag börjar också känna mig stressad. Måste göra en ordentlig lista på allt som ska göras. Eftersom man så att säga ska ha festen i egen regi så tillkommer det ju en massa jobb (som är roligt, men blir stressande när man känner att man inte har kontroll!)
Vi har ju bokat kyrka nu och det känns jättebra. Nästa stora panik är fotograf. ska ta tag i det så fort som möjligt (SVÅRT att få tiden att räcka till). Sen ska vi undersöka det här med musik och boka solist, DJ och lite så. Innan jul vill jag också gärna hitta en klänning jag vill ha. Så ja.. det är som sagt en del att göra!
Skulle gärna vilja åka till Malmö en dag och köpa färdigt mina trycksaker, så har jag allt material jag behöver iallafall. Har ju köpt kort, kuvert och papper till festprogram och en del stämplar, men behöver fortfarande mer papper! Vi kanske kunde ses efter ditt jobb en dag (nu innan du slutar så klart) Fler vill kanske hänga på?
Det hade varit kul att jämföra "att göra listor" (när vi väl får tid att göra några.. jag började ju på en, men har inte gjort den klar)