• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Paulinas

Det där med porslin har jag inte kollat upp än, tyvärr, annars hade jag gärna hjälpt dig med lite uppgifter.

Det måste gå att hyra hos vanliga catering firmor? (lite pinsamt när man som i vårt fall inte kommer att ta maten därifrån, men det får man ta)

• Gumsigos

Igår ringde Fredholms, har bett om offert där. Nån som vet nåt om dem? Hur dem är som catering o vad dem tar?

De vill träffa oss innan så han vet vem vi är o vad vi vill....

• Grisaknorr

Hittade porslin. En som hyr ut i Höör. D skulle kosta, utan glas med talrik till för, varm och efterrätt 10 kr/man. Inte så blodigt ändå. Så kör dom ut d för 500 kr om man inte vill ner å hämta.

Usch vilken dag... vilken besluts ångest. Men nu känns d jätte bra !!!
    Vilket underbart ställe !!

• Gumsigos

va det alla tallrikarna för en tia?? det lät ju billigt, deras priser är ink diskning, hur va höör?

• Gumsigos

Här känns det mest rörigt, jag tror att vi bestämt oss för ystad + tollarp men att räkna i hop allt, lite här o lite där :S hmm blir väl lättare när vi fått in lite offerter.

Måste ju börja kolla maten, lokalen, pappersgrejorna...hjälp Paulinas, det ble ju tusen grejor att göra helt plötsligt!! Håller med dig, måste göra en lista, men den blir ju hela tiden längre... o hur ska man hinna??

Hur har ni fått tiden att gå i hop?

Nu har man inte nån semester att ta till längre...:S

Håller med om Stämpelfabriken, mycket o välja på o många stämplar, papper, färger o mycket mer!!

Har ni kommit fram till när ni vill träffas?

• Gumsigos

Grisaknorr, var har du hittat alla fina bilder??

• Grisaknorr

Gumsigos

Jag vet inte...... så fort jag sett något jag gillat så har jag sparat bilden.... sen medans tiden gått så sållar jag.
    Men jag har ju verkligen satt mig ner å letat upp frissor tex, sen när jag va klar med det letade jag dukning osv... Går in på "Gifta" och kollar alla där, kollar varenda länk Söker på ordet bröllop på eniro osv.. för å hitta nya sidor........ hahhaa jag ä helt besatt av å få d perfekt *s*

• Grisaknorr

Paulinas

Förlåt ! Jag har varit så stirr över mina lokaler idag så jag har inte läst ordentligt !!!
    Ja jag förstår hur du menar med bordet. Jag ska oxå ha d så tänkte jag.... Men kontroll freak som jag är så kommer jag nog åka dit några gånger till å mäta å dona å få till 100% ett svar på hur d blir

Tror inte brunnen är så uppbokad som Villands..... Ska ringa imorgon å säga till att d ä bokat på "riktigt". (finns säkert ett ord för d men jag ä trött å kommer inte på d *s*)

• Marie06

Hej Tjejer

Nu måste ni hjälpa mig... jag har glömt vilka ni är... ny presentation alltså...

Marie 27 år Kristianstad (Marie06)

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!