• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Min-Ah

Marie!
    Oj, oj, oj!! Tre grabbar på gång!! Låter ju spännande!! Då får vi väl se hur det blir!
    Lycka till!

• Min-Ah

Gumsigos!
    Tycker klänningen på bilden är jättevacker!
    Lycka till med valet!

Hoppas allt är bra, annars!

• Min-Ah

Har inte lika ont i halsen idag, tack och lov!
    Är ju trist att vara snuvig när det är så varmt och fint väder!
    Får vila upp mig i helgen, så det i alla fall inte blir värre!

Ha det så bra, alla!

• E+P

Gumsigos:

Åh, vad fin den klänningen var!! Vilka fler väljer du mellan?

• E+P

Min-Ah:

Såg dig i tidningen idag! Bilden blev rätt ändå tycker jag!

• Min-Ah

Hej, E+P!
    Jo. bilden vi valde till Kristianstadsbladet var fin!
    Men så var det då också en annan av våra gäster som plåtade den. Alltså inte han som vi bad ta själva bröllopsfotona...

Roger har även "klippt och klistrat" i Photoshop.
    Roger stod egentligen längre ifrån mig så han är flyttad närmre mig. Bakgrunden är även den tillfixad!
    Hurra för Photoshop!

• Paulinas

Hejsan!

Ja, Min-ah, du var verkligen jättefin i tidningen! Jag tänkte det samma som E+P, att du hade ju en jättefin bild... såg inte alls att den var tillfixad! Använder ni samma bild till tackkort?

Marie, jag har inte fått något mail från dig :( Blivit strul igen! Vill ju se foto :)

Visst är det kul att Jimmy ville vara med och pyssla lite, känns bra! Nu är det ju ingen panik, men kul att sprida ut det lite. Har mycket nu ett par veckor, så då får nog pysslet vänta! Snällt av dig Marie att erbjuda dig att hjälpa till, när vi närmar oss så behöver vi säkert lite hjälp!

• E+P

Tjohoo!
    Idag är jag så glad men ändå ledsen på samma gång. Äntligen har vi fått besked om att vi kan vara i kyrkan den 2 september, de lägger Araslövsdagen helgen efter för vår skull! Så äntligen kan mvi börja planera in fotograf, musiker o sånt! Ledsen för att min tärna o tillika bästa vän ska flytta nu den 1 okt, till Lidköping. Känns inget kul. Men tärna får hon ju va ändå!

• Min-Ah

Hej, Paulinas!
    Tackar för komplimangerna! Jo, den bilden blev fin! Min kompis lyckades ta den därute på kyrkbacken, så den var inte alls "arrangerad" eller så.

Vi har hennes bild till "de vanliga" tackkorten, till dem som ej kunde närvara vid bröllopet men som ändå gratulerade oss.

Resten av gästerna, de som var med "hela vägen" får i stället en CD-skiva med musik från bröllopet. I CD-inlagan har vi gjort ett bildkollage med bilder från bröllopet och festen.

Ett annorlunda sätt att tacka på!
    I stället för de "vanliga traditionella" tackkorten, som kanske ändå bara hamnar i nå'n byrålåda, eller så...!

• Min-Ah

E+P!
    Wow, vad bra att de ändrar Araslövsdagen för er skull! Är ju toppen! Grattis till detta!

Din väninna, tärnan, finns ju kvar för dig ändå trots att hon flyttar, om än lite längre bort, bara!

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!