• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Paulinas

Vad kul att du fixat bil Marie!! Du är så snabb i vändningarna! Hunnit med massor den senaste månaden ju!

Det här med musik är alltså inte lätt! Blir kanske mycket med 3 låtar, men vi har så många bra engelska låtar vi vill ha med. Kanske kan man stryka en på svenska, eftersom vi ändå inte har en bra!? Men de "gamla" kanske uppskattar låtar på svenska och inte riktigt hänger med i de fina texterna på engelska... Hmm, får fundera vidare!

Hade varit kul att träffa dig så här efter "allt" Sanna, hade också varit superkul att se foto!

• Marie06

Paulinas
    Hihi det blir kanske Malmö festivalen trots allt för mig ikväll. Blev utbjuden igår så vi får väl se.

• Paulinas

Men Marie vad spännande!

Berätta mer!

• Marie06

Hihi
    Ja, han är 4 år yngre. Vi började skriva till varann för 2 veckor sedan. Han ser jättebra ut, vi har väldigt lika intresse. Han jobbar på Securitas i Malmö och pluggar även data och elektronik ingenjör. Han är 195 cm, blå ögon, lite rund.

• Paulinas

Det låter ju bra!

Och nu vill han att du kommer ner på malmö-festivalen ikväll och träffar honom?

Nervöst!

(Ta det försiktigt bara, man vet ju aldrig)

Tänker du göra det då? Åka och träffa honom?

• Marie06

Ja jag är skit nervös. Han är så perfekt via internet tänk om han inte är sån i verkligheten.

Vad tycker du ska jag vänta eller ska jag åka? Endel av mig säger åk ha roligt medans den andre delen säger vänta tills allt är över.

Tycker dock det är lite komsikt att han är 195 och jag 160

• Paulinas

Längden spelar väl ingen roll! :)

Jag förstår att du är nervös. Jag tycker att du kan åka dit som en vän, men något mer hade jag nog väntat med. Ska man inleda ett nytt förhållande så vill man ju börja det så bra som möjligt... och då tror jag att alla mår bättre av att du hunnit komma till rätta i din egen bostad och inte behöver ha någon kontakt med Daniel mer. Men som vän kan det väl vara ett roligt äventyr!

• Marie06

Nä jag vill absolut inte rusa in i något, men vänskap behöver man alltid. Vi får väl se om han hör av sig idag.

• Paulinas

Verkligen spännande! Håll mig uppdaterad. Jag hänger lite på BT till och från idag... sitter och vänder lite papper.

Vi har förresten personalfest ikväll, börjar kl 15 med leker (jag är inte så förtjust i lekar) och sen middag kl 19 (det ska däremot bli trevligt). 170 personer, så hoppas att det blir kul! :)

• Marie06

Den där personalfesten skulle jag gått på istället ju, det brukar alltid finnas fina killar att vila ögonen på, på högskolan.

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!