• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Paulinas

Hmm, det känns bara lite osäkert eftersom han inte fotograferar människor så ofta, man vill ju gärna se lite bröllopskort så man vet vad man kan förvänta sig. Svårt det här!

• Blivande Fru Roos

Marie06 > Många ser nog olika på Krstd 2 fotografer...
    Tycker personligen att Fredrik är hur skön som helst, öppen och trevlig (praktiserade där på gymansiet)

Johan Lidvall därimot är as lam tycker jag, värsta gråa musen (praktiserade där på högstadiet). Men han kanske har ändrats, vad vet jag!?

Lycka till med era fotografletande iaf

• Marie06

Du ska få se dem bilder jag har. Men jag sa till Fredrik innan att jag hade fått en svart fläck på min klänning och att den inte skulle synas. Tyvärr syns den på endel av korten. Lite retsamt.

• Marie06

Nja saken är den att jag inte ska gifta mig längre.

Är inne för att kanske kunna ge er lite tips och ideer.

Lycka till själv.

• Blivande Fru Roos

Marie06 > Jag tycker tvärtom, att Johan tar med med natur i bakgrunden och Fredrik mer vid havet... hehehe

• Marie06

Ja, jag kan bara titta på dem bilder jag sett som dem tagit.

I Broby finns en fotograf också som jag har för mig är bra i pris. Kanske något att kolla upp.

• Paulinas

Ja, det hade varit kul att se dina foto! Jag har mailat Fredrik nu och beskrivit vad jag vill ha, hoppas kunna få ett pris.

• Marie06

Spännande.

Vem ska filma ert bröllop? Har ni tänkt på det?

• Marie06

Paulinas snart 9 månader kvar....

• Blivande Fru Roos

marie06 > För vår del kommer det nog bli svärfar.

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!