• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Blivande Fru Roos

Paulina:

Tyvärr tar fotografer så pass mycket, det är normalpris.

8000 låter dock också otroligt mycket, jag hade kunnat tänka mig att betala 8000:- för en heldag ink. resor. Men som sagt, har inte så stor koll på vad dom tar imed jag aldrig brukar anlita en själv

Kommer heller inte ihåg vad mina föräldrar betalade för mina studentbilder.

Fotograf Fredriks hemsida är: www.fotograf-fredrik.se/

Sen finns ju fotograf Johan Lindvall, dock lite tråkig tycker jag själv. Har tycks inte vara så nytänkade utan tar sina klassiska porträtt och that's it! Kollar man på hans hemsida så använder han sina typiska poser rakt igenom medans fotograf Fredrik är lite roliga och gillar exprimentera.

• Marie06

Hallå Tjejer

www.fotograf-fredrik.se/ Är hans sida.

Ang fika, Nästa vecka är jag uppbokad alla dagar utom Måndag. Fyller ju år den veckan.

Tack själv Paulinas, jag sa till Jenny att vi alla kunde väl göra något sånt fler gånger för att lära känna varann.
    I Måndags ja kom med i programmet men jag är också den ände som anmält mig. Typiskt.

• Marie06

Vi tänker samma ( Lite komiskt)

• Blivande Fru Roos

marie06> hehe, märkte det

• Marie06

Sen finns den fotograf jag tänkte ha men som inte fotograferar brudpar så ofta men som är jätteduktig.

www.videviksfoto.com/

Jan Videvik heter han.

• Blivande Fru Roos

Nemen se där, det är ju Jan... han och jag gick fotokurs ihop för ca 7år sen.

• Paulinas

Ska ta och kolla lite på hemsidorna (efter fm fika :) )

Marie, kan du fika till helgen då?

Visst kan vi göra en utflykt alla tillsammans med claes och barn, hade varit trevligt! Vi får planera något, behöver ju inte vara så avancerat!

• Paulinas

Angående fotograf pris, max 5000:- hade jag kunnat tänka mig och då tycker jag att ett visst antal foto ska ingå och att de tags foto utomhus på utvald plats och lite vid kyrkan. Är jag galen? :)

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!