• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Blivande Fru Roos

Får man fråga hur gamla ni är? Man kanske vet vilka ni är?

• Paulinas

Filma? Hmm, en kompis till oss vet jag har en bra kamera och hon filmade på ett annat bröllop hon var på så tror kanske att hon filmar. Men det har jag inte tänkt så mycket på.

Ja, 9 månader, bröllopet närmar sig!! Jag satt lite med mina inbjudningskort igår och stämplade de här orden jag har runt om. Det tar ju 15 minuter per kort bara den biten! Gör några kort då och då när jag känner för det. Kul!

Jag är inte härifrån från början, gick gymnasiet i hässleholm, så tror inte att du vet vem jag är. Men jag är 24 och blivande 26 (inte härifrån heller).

• Marie06

Jag heter Marie är 27 år kommer ursprungligen från Knislinge. Gick Milner. Tog studenten 97.

• Blivande Fru Roos

Själv är jag 24 och min blivande också!

• Marie06

Vad betyder snart?

Själv fyller jag 27 den 3 Sept.

Var kommer du från då?

• Blivande Fru Roos

Marie06 > menar du mig? snart?

• Marie06

Blivande Fru Roos

Ja jag menade dig, hoppas du är kvar.

Paulinas känner jag redan nämligen. Hihi

• Blivande Fru Roos

Marie06 > Jag är kvar, var bara på lunch.
    När skrev jag snart? Förvirrad, hänger inte med...

Fyller snart 24, Oktober. Är ursprungligen från Åhus med gick mellanstadiet och högstadiet i Krstd då jag gick i musikklass.

Gick c4 skolan och mediaprogrammet på gymnasiet.

• Marie06

Jo men Oktober är ju snart. Går så snabbt.

Har varit ute och klippt häcken och klippt ner buskar. Snällt att slippa gräva upp allt inför flytten.Har massa saker som ska göras. Ska rensa ogräset också sen ska jag så gräs på den platser jag haft rabatt.

Paulinas jag ska ev köpa bil inom kort. Ska bli så skönt. Hittade en för 9000 kr en Saab 9000.

• Paulinas

Haha, det här med "snart" är lustigt. Vad menade du med "vad är snart?" Jaja!

Ja, bil är härligt. Vår är ju inte superbra, men vi har fått den av jimmys pappa, snällt! Frihet att kunna åka iväg och köra och handla och så! Vi måste nog snart också ha ny bil, men hoppas på att den vi har ska hålla till bröllopet. Annars får det bli en billigare variant av bil...

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!