• Paulinas

Kristianstad Brudar: ny tråd!!

Hej alla gamla och nya Kristianstad brudar! Vår tråd har blivit avstängd, så börjar här en ny.

Vi är ju en liten grupp tjejer som lärt känna varandra lite, men här måste finnas fler blivande brudar i Kristianstads trakten!? Det hade varit kul om ni ville skriva en rad. När gifter ni er? Vad blir det för bröllop? etc...

Vi som hittade till gamla tråden, hoppas vi hittar till denna också!! :)

• Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!
  • Blivande Fru Roos

Paulinas> Det tycker jag låter rimligt, men i en liten stad som Krstd tar gärna fotograferna "överpris" för konkurrensen inte är så stor.

Tycker också det känns för jäkligt att betala dyrt för en fotograf när i mitt fall jag fotar själv. Men men...
    Ska boka Fredrik i Oktober då vi är nere en sväng.

• Marie06

Nä det låter rätt rimligt. Fotograf Fredrik tog ett ex antal bilder så fick min bror och hans fru välja ut 30 bilder för 3000 inkl tackkort. Vet dock inte om förstoring ingick då.

Visst jag tar gärna en fika i helgen. Fler som vill hänga på?

• Blivande Fru Roos

Marie06 > 3000:- låter ju kanon, inte alls överpris. Vet du om det var ink. resa? Eller tog dom sina bilder i hans studio?

Har skickat ett mail nu att jag önskar offert, få se när jag får svar!

• Marie06

Dem tog bilderna i Tivoliparken.

Min bror tyckte dock det var dyr men det är en annan historia :)

• Paulinas

3000:- låter ju super! Kanske också ska kolla med honom då. Man vill ju gärna ha fina foto och hört många som tycker att Fredrik är bra.

• Blivande Fru Roos

3000:- ink. resa och tackkort är definitivt överkommligt!

Kan tänka mig dock att dom lägger på en slant om det är högsäsong eller likande.

Oh, hoppas hoppas att det inte blir så dyrt!!

• Paulinas

Ja, det lät nästan för bra för att vara sant! Nu gifter vi ju oss pingstafton... och det är det antagligen mer än vi som gör, så därför är jag lite nervös för att hitta bra och prisvärd fotograf etc.

• Marie06

Min bror är helnöjd med Fredrik så varje år fotar han alla barnen som vi sen få i julklapp.

Jättefina foto, däremot är jag inte alls nöjd efter hans nonchalanta sätt vid mina studentfoto.

• Marie06

Min fd sambos syster valde Johan L och dem är jättenöjda med hans fotografier. Johan tar mer med havs bilder när han fotar brudpar. Fredrik tar mer natur bilder.

Fast dem kan fota allt och är duktigast i Kristianstad. Men jag hade hellre lagt mina pengar på en liten fotograf som gör allt för sin kund. Som Jan Videvik.

• Paulinas

Hmm, va då Marie, var han inte bra? Eller inte trevlig rättare sagt? Blev fotona bra ändå?

Svar på tråden Kristianstad Brudar: ny tråd!!