stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Fisk-vädur
tror jag har skrivit om den här kombinationen förr...när det är bra är det som bäst och när det är dåligt är det som värst.
Hej
Det var väldigt vad det var få skorpioner här inne =)
Själv är jag skopion och min sambo är oxe. Mitt ex som jag bodde ihop med i sju år var också oxe så jag tror faktiskt att vi passar väldigt bra ihop även om tecknen är väldigt olika.
Jag var en gång ihop med en kille som var född samma dag, samma år som jag själv. Jag var tre timmar äldre än honom. Det slutade i totalfiasko. Mer egoistisk människa får man leta efter. Tänk om man själv är lika dan utan att veta det ;)
/Tessi
Här är vi båda lejon...fyller år med 1 dags mellanrum. Ni kan ju tänka er hur det kan låta här hemma emellanåt. (förvånadsvärt sällan egentligen):)
Skorpion-våg
om skorpionkvinnan tänker på att vågmannen är mer lättsårad än andra män, och om vågmannen låter bli att göra skorpionkvinnan svartsjuk (vilket kan va väldigt svårt eftersom skorpionen ÄR svartsjuk till sättet) så kan relationen funka bra.
Fisk-stenbock
Fisken trivs i stenbockens sällskap. Dessa tecken är mera lika varandra än de är olika. Stenbocksmannen kan va en aning "mansgrisig", men fiskkvinnan är tillräckligt tolerant och "förstående". En bra kombination!
Ett av dessa teckens problem är att de inte vet hur de ska göra...mycket på grund av vågens obeslutsamhet. Förhållandet kan gå lite upponer (men vilket förhållande kan inte det??) På nåt sätt lyckas de nästan alltid försonas :)
ups, glömde skriva vilka tecken det handlade om Skytt och våg var det!
Tvilling-skorpion
Ingen superkombination, tyvärr. Men undantag finns ju! :)
"förevigt" e lika skrämmande för en tvillingkvinna som ordet "tillfälligt" e för en skorpionman. Vilja är nyckeloret för dessa tecken. Om båda VILL så funkar det!
vattuman-oxe
vattumän är alltid före sin tid, oxar lever alltid i nuet. De här tecknen måste anstränga sej för att passa ihop och för att förstå sej på varann. Vattumannen e för otålig och oxen för långsam.
Lejon-lejon
Kombinationen är ganska bra, de förstår varann. Lejonkvinnan måste akta sej för att såra lejonmannens stolthet. Låt honom känna sej manlig, då trivs han :) De flesta gräl mellan dessa tecken beror på att lejonmannens stolthet har fått sej en törn... Bara de ger varann tillräckligt med komplimanger (de behöver massor) så är allt (nästan) perfekt.