stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Jag är fisk och min blivande är vädur, ngn som vet hur den kombinationen fungerar?
Kan säga att fiskmannen trivs med lejonkvinnan! Han tycker om när nån annan dominerar, det gör livet lättare, han slipper att ta onödigt ansvar :)
Lejon och fisk e inte lika av naturen utan måste lägga ner energi för att uppnå harmoni, men förhållandet har goda förutsättningar att bli tillfredsställande!
Jag är Lejon och min sambo är Oxe
Jag är fisk min sambo skytte
Lotus:
Tack för att du kollade upp det där med fisk/tvilling!
Att tvillingen blir dämpad av fisken stämmer nog ganska bra för oss. Min sambo (tvilling) var väldigt spontan och romantisk i början av vårt förhållande men har blivit mindre av det med åren. Det beror nog på att jag inte alltid uppskattade hans galna upptåg och det har hållit honom tillbaka. Det ska jag verkligen försöka tänka på, för egenligen gillade jag när han var sådär. Det sa jag också till honom när vi pratade om det helt nyligen. Och för ett par dagar sedan drog han iväg med mig och bjöd ut mig på middag (har nog aldrig hänt tidigare). Så än finns det hopp!
Pernilla 25
Vädursman + fiskkvinna = En riktig parbildning! Deras förhållande kan frambringa hans "strålande vädurshjältemod" och hennes fisktillgivenhet när den e som bäst. Man kan ungefär säga såhär: När det är bra är det som bäst och när det är dåligt är det som värst...
När jag tänker efter så stämmer det nog också det där om att fisken blir kvävd av tvillingen. I början av förhållandet kände jag det lite så, han hade väldigt stort behov av att ses och ringa medan jag var lite mer "enstöring" och kunde tycka att det blev för mycket ibland. Men även det har löst sig med tiden. Vi har nog anpassat oss väldigt bra till varandra för nu passar vi jättebra ihop!
Jag är jungfru och min blivande Vattuman eller Stenbock (20 januari).
Hur låter det
kombination lejon-oxen
Lejonen är för "jag-centrerade" för att ge den tystlåtna oxen den totala hängivenhet och lyndad de oftast insisterar på att få och oxen är alldeles för envis för att ge det fåfänga och stolta lejonet den blinda dyrkan de alltid insisterar på att få.
Fastän de kan komma ihop sej över sina olikheter kan förhållandet bli fantastiskt om de har tålamod med varandra. (oxen tålmodig, lejonet otåligt...)
Jag är Jungfru och killen är Lejon. Hur går det ihop då?