stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Nån som vet hu kombinationen våg (jag) och jungfru (mannen) funkar? Jag vet bara att jag är en väldigt typisk våg och han e en typisk jungfru, men hur passar de ihop?
jag tvilling o han skytt
Jag lejon och han fisk :)
Peppina:
Fisk och lejon brukar vara en lyckad kombination som jag har förstått det, även om inte just jag längre lever med min sons "lejonpappa".
Lotus:
Tack för infot! Stämmer väl med det jag har läst och hört tidigare. Ofta kan tydligen fisken känna sig osäker och obekräftad med en tvilling som hela tiden ska uppleva nya utmaningar och fisken kan ha svårt att lita på tvillingen. Detta stämer dock INTE med min tvilling och blivande make. Däremot har jag varit tillsammans med en tvilling som var just så opålitlig, men det har väl också att göra med var man har vilka sjärnteckens egenskaper i de olika "husen" (och det har att göra med var och när man är född). Eller? *flummar ut*
Emmalisa: Tack, jajemen en MYCKET lyckad kombination :)
Jag är tvilling och sambon är lejon, nån som vet hur dom funkar ihop?
Hur är det mellan Fisk(jag) och Skytte (han)hur går dom i hop???
Få se nu här... många Oxar... kontrollbehov... Bröllopstorgets forum lååångt innan vigseln... Bridezillas... undras om det finns något samband :)
Muuuuuuuu ;)
Ok, nu har jag lite info om fisk-tvilling.
citerar boken: "Det är ingen god ide att låtsas som om tvillingarna och fiskarna är soltecken som passar lika bra ihop som jordgubbar och glass". Tvillingen blir dämpad av fisken och fisken blir kvävd av tvillingen...
Men allt funkar, bara man vill :)
Jag lejon, han fisk. Dock är jag en timme från kräftan.