• Lotus

stjärntecken

Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)

• Svar på tråden stjärntecken
  • Lotus

Tvilling-skytt

Båda tecknen är dubbeltecken. De har dubbla personligheter. De går oftast utmärkt ihop! Spänningen i deras gemensamma drömmar gör att de slipper allt bråk och tjafs.

• thelisa

jag är våg och han är jungfru...har tidigare hört att de inte är den bästa kombinationen...

• Nikkis

Det låter bra det Då kan jag gifta mig i lugn o ro, med stjärnorna på min sida!

• melie

Jag har nyss träffat en kille och vi är på god väg att bli ett par (om vi inte redan är det :) Jag är vädur och han är tvilling. Vad tror du om den kombinationen?
    Sen är jag lite nyfiken på hur lejon och vädurar funkar ihop. Mitt ex var nämligen lejon...

• Lotus

våg-jungfru
    Oftast har dessa tecken ett bra förhållande, de har en del gemensamt. men jungfruns kritik kan ta hårt på den "sköra" vågkvinnan.

• Lotus

vädur-tvilling
    Antingen är förhållandet riktigt bra eller riktigt dåligt. Ingen av dem vill tänka på framtiden, bara leva i nuet. det krävs en hel del av tvillingen för att hålla vädurskvinnans kärlekslåga brinnande...

vädur-lejon
    Förhållandet mellan vädurskvinnor och lejonmän kan vara rätt bra, men det kommer att präglas av återkommande känslomässiga stormar.

• Hemax

Tjojo, va kul att vattumannen och skytten är en bra kombination!
    Just nu förstår vi dock inte alls varandra... Han är sååå glad för att han spöat mig i Monopol coh jag är sååå sur... Jag förstår mao inte varför han är glad och han förstår inte varför jag är sur!

• Senvinterbrud-06

Vilken rolig tråd!
    Men inte en enda komibnation fisk-jungfru kan jag se...
    Jag är en typisk fisk och han är nog typisk jungfru( pedant, noggrann etc) Hur ter det sig då enligt stjärnorna... :)?

• Mimma

Lotus, vad säger du om kombinationen fisk - vädur?

Svar på tråden stjärntecken