stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Tack Lotus!
Tvilling-skytt
Båda tecknen är dubbeltecken. De har dubbla personligheter. De går oftast utmärkt ihop! Spänningen i deras gemensamma drömmar gör att de slipper allt bråk och tjafs.
jag är våg och han är jungfru...har tidigare hört att de inte är den bästa kombinationen...
Det låter bra det Då kan jag gifta mig i lugn o ro, med stjärnorna på min sida!
Jag har nyss träffat en kille och vi är på god väg att bli ett par (om vi inte redan är det :) Jag är vädur och han är tvilling. Vad tror du om den kombinationen?
Sen är jag lite nyfiken på hur lejon och vädurar funkar ihop. Mitt ex var nämligen lejon...
våg-jungfru
Oftast har dessa tecken ett bra förhållande, de har en del gemensamt. men jungfruns kritik kan ta hårt på den "sköra" vågkvinnan.
vädur-tvilling
Antingen är förhållandet riktigt bra eller riktigt dåligt. Ingen av dem vill tänka på framtiden, bara leva i nuet. det krävs en hel del av tvillingen för att hålla vädurskvinnans kärlekslåga brinnande...
vädur-lejon
Förhållandet mellan vädurskvinnor och lejonmän kan vara rätt bra, men det kommer att präglas av återkommande känslomässiga stormar.
Tjojo, va kul att vattumannen och skytten är en bra kombination!
Just nu förstår vi dock inte alls varandra... Han är sååå glad för att han spöat mig i Monopol coh jag är sååå sur... Jag förstår mao inte varför han är glad och han förstår inte varför jag är sur!
Vilken rolig tråd!
Men inte en enda komibnation fisk-jungfru kan jag se...
Jag är en typisk fisk och han är nog typisk jungfru( pedant, noggrann etc) Hur ter det sig då enligt stjärnorna... :)?
Lotus, vad säger du om kombinationen fisk - vädur?