• Lotus

stjärntecken

Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)

• Svar på tråden stjärntecken
  • Eliluna

Våg & skytt här, läste det du skrev Lotus o de stämmer nog ganska bra faktiskt... *ler*

• Lotus

Tack för boktipsen. Får väl leta mej till nån bokhandel å se :)

• *camilla*

Jag är lejon och min man tvilling.

• Lotus

Vågkvinnan e bra på att ge komplimanger, vilket lejonmannen älskar att få. Sen vill vågkvinnan åxå styra lejonmannens liv, och försöker få honom att göra saker på hennes sätt. Men för en lejonman finns bara "hans sätt"...

Lejonmän e oftast trevligare och mera avslappnade efter ett äktenskap än före. Äktenskap är bra för dom båda, de har aldrig tråkigt tillsammans, det håller kärleken vid liv. "de här två kommer aldrig att tröttna på varandra". Låter ju som en perfekt kombination! :)

• Lotus

Lejon-tvilling
    Det kan hända att lejonkvinnan får ett hårt jobb med att tämja tvillingmannen.
    Tvillingmannen måste komma ihåg att uppmärksamma lejonkvinnan och inte förskjuta henne.

Några gemensamma saker dessa tecken har är att de tycker om exlusiva saker, tycker om resor, konst och litteratur.

• Senvinterbrud-06

Haha, tack Lotus!
    Fisk-Jungfru stämde bra faktiskt. Just detta exempel har vi haft uppe idag... Alltså med ordning och så.. :)

• wiwis

Bruden kräfta-mannen tvilling...
    En enligt böcker riktigt dålig kombination, men allt man läser är icke sant

• Lotus

wiwis
    kan ge lite information ur min bok, sen får du ju själv välja om du vill tro på det eller inte:)
    Men som det har blivit sagt tidigare så har det ju inte bara med tecknen att göra hur man passar ihop!

kräfta-tvilling
    Båda tecknen är bra på att prata, båda är nyckfulla och båda är drömmare. Annars är de som natt och dag...
    kräftor är lättpåverkade och känsliga. ibland blir de tjuriga och hänger upp sej på småsaker, då är tvillingen bra på att "prata fram dem ur sina skal". Tvillingmannen behöver nån som "håller fast hans hjärta" och kräftkvinnan är bra på att hålla fast... Det hon måste tänka på är att inte hålla för hårt utan ge tvillingen den frihet han behöver.

• wiwis

Åhh vad roligt det är med astrologi.

Får se om det stämde...hmm
    Japp vi pratar båda och är två riktiga drömmare... Japp jag är den som blir tjurig av oss och då blir jag tyst för honom är det viktigt att jag då pratar med honom- och det får han mig att göra också...så visst det stämmer.. o slutligen jag har ett fast tag om hans hjärta och tänker aldrig släppa för tillfället verkar han väldigt nöjd med mitt krampaktiga tag

Astrologi är inte så tokigt ändå.

• wiwis

Ja och just det , det sämmer att vi är som natt och dag för övrigt- tack o lov. Jag hade inte orkat med någon som precis som jag hakar upp mig på småsaker. Våra olikheter inspirerar mig och han får mig hela tiden se på världen ur nya synvinklar som jag varit helt blind för innan. Han är totalt omateralistisk medan jag är mer försiktig om våra saker. Olikheterna är underbara.

Svar på tråden stjärntecken