stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Jag spelar spelet Sims2, där är tvilling/skorpion en av kombinationerna som gör att karaktärerna blir blixtkära i varann och älskar varann nästan direkt!
Eftersom min älskling och jag är tvillig/skorpion tror jag mer på the Sims2 än astrologi.
Han - Fisk
Jag - Lejon
Fungerar bra om jag inte ryter i tid och otid, utan tänker på att han är lite känsligare än mig
skorpion-oxe
Citerar boken: "ju fortare dessa fasor tar slut, desto bättre". Det är inte alltid dåligt, men risken finns... De är avundsjuka på varandras egenskaper. men de har åxå stark dragningskraft på varann. En bra sak skorpionkvinnan kan göra är att låta bli att irritera sej på oxemannen skämt och istället skratta med honom. och oxemannen bör sluta "skämtreta" skorpionkvinnan, eftersom hon aldrig har kunnat skratta åt sej själv. Men om dessa tecken har "DET" varar kärleken oftast livet ut :)
Det här verkar brudarna visst tycka är en intressant tråd!!! Och "lättlurade" .
Har inte läst alla inlägg, men den osm vet lite om astrologi vet också att det inte bara handlar om vilken stjärnbild man är född i, utan också hur de båda parternas planeter står i förhållande till varandra, vilken Ascendent m.m. man har osv.
Det vet jag åxå, men jag kan ju inte börja skriva allt som står i boken... Har försökt få med det mest "intressanta" men det är ju klart att fler saker än tecknen påverkar förhållandet. Sen tror jag inte att nån tar det på jättestort allvar, det är bara roligt att veta på ett ungefär.
och det gör du jätte bra! Och roligt är det! Har en mysig bok, Kärlekstecken, massa om parbilning! Har lusläst den själv, för sambon, för familjen. för vänner, bekanta, på förfester o den är kanon!
Lotus, jag rekommenderar dig
En komplett, illustrerad handbok i feng shui av Lillian Too
Där kommer du att upptäcka en massa spännande saker som också har med astrologi att göra (fast det handlar om österländsk astrologi) som jag tycker fördjuper vidare
Jag är våg och maken lejon. Vi är båda typiska för våra stjärntecken!
Hum... Jag tvilling, han skorpion...
Hittade just det som stod för tvillingkvinna och skorpionmannen som du skrev Lotus...
I vår förlovnigsannons lät vi skriva in texten "Esto perpetua", låt det vara för evigt(let it be forever)