stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Hmmmm, en massa stjärntecken verkar ha kommit upp här. Dock inte skorpionen (vi kanske egentligen inte är så mycket för det här med giftermål). Vad säger du Lotus, är skorpioner för passionerade för äktenskap? Och vilka stjärntecken kan tämja en skorpion? Själv är jag skorpion och han våg. Kanske inte den bästa kombinationen - men vad det jag.
Jag är Fisk och min älskling är Stenbock
Åååh är det någon som vet något om kombinationen skytt och våg, jag är skytt och min blivande man våg...
Nyfiken ;)
Jag är tvilling och han är skorpion
Lite kul var det här tycker jag....
Jag vill ju oxå veta Jag är vädur (6/4) och min kille är kräfta (22/7) alltså på gränsen till Lejon, Jag har en dotter somn är Lejon så det kanske kommer att gå livat till här hemma snart när hon kommer upp i tonåren.. Någon som kan svara på hur våran kombination är?
Lotus
Jag är vattuman och han är oxe....Hur är den kombinationen?
Oj, vilken rolig tråd!Har själv läst mycket astrologi, men länge sedan nu.
Både jag och min blivande är lejon.
Vad jag har förstått så kan det funka alldeles utmärkt eller bli total katastrof!
Vi har båda temperament från eldtecken, jag har dessutom månen i skytten!, men han har månen i fiskarna så det lugnar lite.
Tror jag är mest dramatisk av oss och behöver mest utrymme på "scenen". Men vi funkar superbra ihop. Han är lugnare av sig och låter mig hållas
Någon som har koll på stjärntecken?
Min m2b är fisk och jag är skytt, har för mig att det inte ska vara en lyckad kombination... Stämmer det?
Jag är skytt och han är tvilling. Att vi passar jättebra tillsammans vill jag väl inte påstå men vi har lärt oss att anpassa oss och arbeta på det istället.
Fisk-jungfru
För ett bra förhållande krävs att jungfrumannen slappnar av lite och slutar kritisera fiskkvinnan när hon försöker vara honom till lags. Fiskkvinnan måste skärpa sig lite med ordningen, en jungfruman uppskattar inte t ex att man kallar det städning när man pressar in alla saker under sängen...