stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Oj OJ vad bra det stämde (jag tvilling - han stenbock)!!! Kunde inte ha varit mer mitt i prick!!!! :o
Här är en fiskkvinna med en kräftman
Lotus, om du har tid får du gärna berätta hur kombinationen vattuman och jungfru. Jag är vattuman och min sambo är jungfru.
Här en till envis oxe!
Jag är oxe och min blivande är lejon. Tror inte att vi är en bra kombination enligt våra tecken men enligt de kinesiska är vi en utmärkt kombination, jag hund och han tiger. Där passar även min mor och sambo ihop, samt min bror plus sambo. Där går man ju på år istället för månader.
Har inte kollat om du har skrivit om kombinationen oxe - lejon. Om inte så vore det skoj att höra!
Kram
Jag hittade en bra guide i en gammal bröllopstidning igår. Vi är Skytt+Lejon och det var tydligen superduper. Jag kan återkomma ikväll och skriva hur olika kombinationer passar ihop om någon är intresserad!
Jag är tvilling och han lejon.... vad säjs om den kombinationen?
/K
"Mmm... Galet!!" svarar min sambo. :)
Tack Lotus
Din beskrivning av lejon-kvinnan och skytten-mannen är på pricken hur vårt förhållande är
finns det ingen rolig länk där man kan läsa om diverse tecken och hur man passar ihop...fanns en bra som jag kände till ett tag men den finns inte mer och jag hittar ingen bra :(
Ngn som vet?
Och här kommer den första Stenbock (7/1)vs Lejon (10/8)!