• Lotus

stjärntecken

Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)

• Svar på tråden stjärntecken
  • night butterfly

Jag är en jungfru och han är fiskar!

• JenHa

Jag är oxe och han stenbock.
    Vi har det underbart, vad stjärnirna säger vet jag inte.

• HarElis

både jag och min m2b är kräftor säger stjärnorna nått om de lotus? tycker oxå att detta är intressant men kan inte mkt om de!

• GithKat

Jag är lejon och han är kräfta.. vet att vi inte är bästa kombinationen enligt astrologi men jag tror inte på det då det aldrig har stämt. De flesta killar jag verkligen gillat har antingen varit kräftor eller skorpioner. Enligt stjärntecken skulle jag passa bäst ihop med vädurar och skyttar.. hahaha de grabbarna jag träffat som varit det, har inte varit någe bra för mej. Tror mer på att personkemin ska stämma både fysiskt och mentalt. Men det är vad jag tror..

• cissilla

Jag är jungfru och han oxe, hittade ett par som du redan svarat på hur vi passar ihop.. måste bara säga att det var klockrent, kul :)
    Då kan vi ju alltid skylla på att det är våra stjärnteckens fel när vi är oense ibland :)

• 03062006

jag e oxe och han e lejon och vi har det helt underbart, varit tillsammans i 10 år och har snart 4 barn.
    vad säger stjärnorna om det???

• Påsen

tvillingar.. (tillsammans med väldigt stor del av hans familj och tillbehören där...)

• cissilla

Tänkte kolla om Skorpion och Stenbock passar ihop, kollar för min systers skull ;) eftersom min passade så bra in.
    Hittade ingen annan som hade den kombinationen som du skrivit om.

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Jillian

Har inte särskilt mycket med solteckena att göra, utan det handlar om hur era horoskop passar ihop för övrigt (dvs riktiga horoskop baserade på födelsedag, tid osv) Tror absolut på astrologi men tycker ändå inte att det ska tas alltför allvarligt, det är ju hur ni känner för varandra som är det viktiga :)

/Kräfta som haft och har långvariga förhållande med både Skyttar och Vattumän ;)

• Moncan

Här är jag fisk och han är Jungfru.

Svar på tråden stjärntecken