stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
"En lejonman kan känna sej lite obekväm i en stenbockskvinnas sällskap. Det beror på att han tycker att hon e mer praktisk än honom (naturligtvis skulle han aldrig erkänna det...)
De här två kommer att ha minst en diskussion i månaden som handlar om pengar. Lejonet slösar och stenbocken sparar. I stället för att diskutera bör de dela pengarna och sen strunta i vad som händer med dem, så undviker dom gräl."
Hihi. Min sambo har inget emot att jag är kreativ, han tycker bara det är kul att jag "pysslar". Även om han inte tycker om att det ligger löshår överallt. ;)
Vad det gäller ekonomin så är det tvärtom; han som sparar, jag som slösar.
jag är skorpion han vattuman. Alltid läser att det inte kan funka mellan dessa tecken. Vi har varit tillsammans i 9 år nu...:)
Tack så mycket Lotus!
Helt otroligt faktist, vad det känns som det stämmer. Måste klippa ut inlägget och skicka det till min bubbe...
Tack Lotus!
Skojig läsning. Nog får jag hålla med om vissa saker.....
Lotus
Vad är det för böcker du har om astrologi? Jag har försökt att hitta nån men inte lyckats så bra..
Dom två jag har heter "Love signs" av Linda Goodman och "Stora astrologiboken" av Julia och Derek Parker. Dom e ganska gamla, den första är från -87, och den andra från -91.
Jag är skytte och min man är vädur. Är vi en bra kombination???
Lotus
Ok, tack så mycket
jag är skytt och min blivande man är fisk, vad säger du om den kombinationen..?
förra inlägget var såklart menat till lotus..