• Lotus

stjärntecken

Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)

• Svar på tråden stjärntecken
  • Lotus

Victory
    Vad kul att ni passar bra ihop! Som sagt, allt går bara man vill ;)

• Lotus

Kul att man får va en liten astrolog :)

Fisk-skytte

skyttmannen dras till fiskkvinnan, 0m hon e en god lyssnare. Och fiskkvinnan lyssnar gärna tills förmånga "klumpiga sanningar" kommit fram.

om de förstår att man inte behöver vara exakt lika och alltid komma överens för att vara lyckliga, och att man bör respektera varandras åsikter så kan förhållandet bli bra.

• Brollie

Han är oxe o jag jungfru, han har månen i lejonet och jag i skorpionen... Vad säger du om det Lotus!?

• Hemax

Jag vattuman - m2b skytt, ingen annan som verkar ha den kombinationen?!

Kanske för att den inte är så bra eller... Är det nån idé med bröllop, tror du Lotus?!

Min mor är fisk och min far oxe, de har varit gifta i snart 50 år.
    Samma stjärntecken gäller för mina svärföräldrar som hade varit gifta i över 40 år när svärfar dog. Så det kanske är nåt för singelfiskar att leta efter?! En stor oxe! Verkar ju vara en bra kombination!

• aug 06

Man tackar så mycket kan säga att det där det stämmer väldigt bra.

• Lotus

jungfru-stenbock
    När en jungfru och en stenbock träffas känner de genast en dragningskraft och uppfylls av medkänsla och förståelse för varandras åsikter:)
    jungfru-vattuman e kanske inte riktigt lika bra, men inget säger att det inte skulle funka...

• Lotus

Jungfru-Lejon
    Oftast e denhär kombinationen riktigt bra, Om lejonet kan låta bli att kommendera och ge order...och om jungfrun låter bli att kritisera.

• Nikkis

Jag: Tvilling, han: skytt.. Håller tummarna för att stjärnorna visar bra saker

• Lotus

Jungfru-oxe

Många jungfrutecken här...
    Jungfukvinnan beundrar oxemannens målmedvetenhet, men har svårt för hans envishet. Oxemannen är inponerad av jungfuns snabba intellekt, men kan inte med hennes pedanta renlighetsfixerande.

Ett hinder är att oxemannen är aningen slarvig och strör sina saker omkring sej. Det stör sej jungfrun på. Annars e det en bra kombination, bara de inte har för höga förväntningar på saker och ting...

• Lotus

vattuman-skytt
    En riktigt bra kombination! de båda tecknen är väldigt lika, de förstår varann.

Svar på tråden stjärntecken