stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Jag är Skorpion och min M2B är Våg!
Vi är kräftor båda två!
Jag är lejon och min blivande skytte. Läckert så det förslår
Intressant tråd för mig som är en gammal astrolog Nej, det är jag väl inte, men jag har studerat astrologi sen jag var liten. Min pappa också.
Jag och min m2b ska egentligen inte passa ihop alls - jag är tvilling och han är oxe. Tvillignarna är ju ett lufttecken och oxen är jord. Enligt astrologerna alltså; tvillingar bara snackar strunt, fördjupar sig aldrig, är ombytliga och har inget tålamod. Och oxarna är stabila, jordnära, gillar inte förändringar, och framför allt inte människor som inte står med båda föttrena på jorden.
Men min x var våg. Vi ska ju passa så bra ihop. det gjorde vi alltså inte, eftersom han är mitt x
Min oxe är den person jag nånsin passat bäst ihop med genom tiderna. Hade det varit för några år sen, hade jag inte ens orkat lära känna honom, eftersom vi inte "ska" passa ihop...knäppt va?
Sen beror det ju på vad man har månen och acendenten i för tecken. Enligt dem passar vi mycket bra ihop!
Jag är skytt och m2b är stenbock...Borde inte gå men har funkat utmärkt i 7 år så man vet aldrig.
jag skorpion min andra halva våg
Nonika -> jag är oxå tvilling och har en oxe till blivande =)
Visste inte att det sägs att den kombinationen inte passar, men vi passar iaf jätte bra =)
Själv är jag våg och min m2b är tvilling. Vi passar perfekt!
Jag är våg och m2b är jungfru... Har gjort en del sådana där "passar ni ihop" på nätet och faktiskt blivit rätt rädd över att de stämt så bra. Kan ha att göra med att jag är en väldigt typisk våg och m2b är en väldigt typisk jungfru, men det går bra ändå ;)
Jag är skytt och han är lejon. Eldtecken båda två...!