stjärntecken
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
Är lite nyfiken på vad ni är för stjärntecken, ni och era pojk/flickvänner. Är ganska intresserad av astrologi så jag bara undrar för min hobbys skull... :) Själva är vi båda oxar :)
2 skorpinjoner här!
Ojdå, ska vi vara det... Bäst att passa sig då!
Tack Anna. Du får slå mig annars om jag blir för tjurskallig. Tror nog mer det är du som kan vara envis!
och frk lokatt är då oxe...
Jag e fisk o min man tvilling!
Jag är vattuman och min sambo jungfru.
Jag har också studerat astrologi litegrann. Jag är tvilling och min fästman är skytte, vilket är en perfekt kombination vad jag förstått. (båda är frihetsälskande, pigga, intellektuella, rätt äventyrliga, inte långsamma och tröga osv.) Sedan så ligger det helt klart något i att de flesta av mina vänner tillhör tecknen fiskarna, tvillingarna, vågen, väduren och vattumannen. Har aldrig någonsin haft en vän som är lejon, t ex.
Men sen så får man ju också ta hänsyn till ascendenten, de andra planeterna och husen osv.
Men generellt så kan man ju säga att man o.f.t.a passar bra ihop med folk i sitt eget element (eld, luft, jord, vatten) eller att eld+luft och jord+vatten. Men det behöver ju verkligen inte stämma heller. Men det är kul att sitta och jämföra lite. :)
jag e tvilling och min älskling är stenbock..
vad jag vet skall vi eg inte passa ihop..
men håller med många andra här inne..
det har aldrig fungerat bättre!!
Jag är oxe och min älskling är vattuman!
hos oss är det tvärtom, jag är vattuman och han är oxe. Ska tydligen inte vara ngn bra kombination....
Jag är kräfta och gubben vädur