Grattis! ja, det gick ju snabbt. Fast jag tror att det ar battre sa, da slippar man halla pa att forsoka, vanta pa resultat, bli besviken, forsoka igen... Jattekul!
Nja, jag kommer nog heller inte att flytta over till BT, Kanske att jag nar jag val blir gravid, om jag blir det, flytta over dit pa deltid. jag tycker det ar ganska trevligt har inne faktiskt, sa helt hoppa av vill jag ju heller inte. Men nu ar jag ju inte gift annu, sa jag stannar nog kvar ett tag till hur som helst! Och det ar ju kul att ni vill vara kvar lite ocksa.
Jada, vi har allt under kontroll. Ska andra en sida i kyrkoprogrammet och skriva ut igen och byta bara den sidan. Men annars har vi kvar att plocka ogonbrynen (pa salong) och traffa prasten. Och sedan sa fixar markus mamma blommorna, men jag antar att vi kommer att masta involvera oss lite dar ocksa.
Min syster har varit har en gang forut, men det var nastan fyra ar sedan nu. Och da var det jattejattekallt. Sa hon sag inte sa mycket av omgivningarna, for man ville inte vara ute. Nu var vi till Yvoire, och sa hade vi en liten middag med tjejerna i lordags (pa den mexikanska restaurangen i Balexert) Det var jattekul. Igar var vi och grillade och sadar. Idag blir det lite vininkop och slappande.
Tank att det bara ar en vecka kvar nu! All planering och sa ar det over pa en dag... Men en dag att komma ihag hoppas jag. Just nu ar jag lite orolig att annu ett par ska hoppa av. Hon ar gravid och har haft forvarkar. sa vi hoppas att de kan komma iallafall. For annars ar det 10 stycken av de som jag bjudit in som inte kunnat komma. Och aven om jag tycker om Markus kompisar sa ar det ju lite trakigt att hans inbjudna nastan ar dubbelt sa manga som mina... Fast sadana saker kan man ju inte forutse. att nagon far cancer och sadar.