• Kürbis

Nagon som gifter sig utomlands 2

Hej mina alpprinsessor (och övriga ;))!

Fick inte börja min lilla bröllopsberättelse i den gamla traden...sa jag gör en ny. Hoppas ni hittar hit!

Nu är det ju avklarat...och tänka sig han sa ja!

Nu sittet jag pa jobbet och maste faktiskt ...ja just det...arbeta! Hall utkik...snart har jag knapprat ihop en lite berättelse! Bis dahin :):):)

/L

• Svar på tråden Nagon som gifter sig utomlands 2
  • Lenchen

Fungerar fortfarande inte...

Jo, jag rakade ut for nagot liknande nar jag klippte mig sist. Far vi lagga pa en inpackning ocksa fragade de? Jo tyckte jag det kan ni val, men inte visste jag att det skulle bli dubbelt sa dyrt da...

• Lenchen

nu funkar det. Ska kolla pa fotona nu.

• Lenchen

Vad kul att se! Ni ar jattefina. Ska ni ha en sadan dar vaderkvarn? Den sag ju jattelustig ut. SKulle vara kul att stalla upp pa brollopsfesten! Kan man kopa sadana figurer har i Pays de Gex?

• frenchi

Hej Lenchen vader kvarnen ar en tarta
    som kallas for piece monter vilket man bestammer sjalv hur den ser ut det kan vara en vaderkvarn,brunn osv.Vi ska ha en gondol med ett litet brudpar i + en svensk och fransk flagga som vajar.
    Du kan kopa den pa ett bagerie.

• Kürbis

:) :) *nyfikenheten är stillad*

inser att jag själv maste ge mig till känna snart ;)

• Kajsaxox

Hej tjejor!!!!

Jag är super stressad... snyft! blod (läs finnar i ansiktet), svett och tarar (senast för ca en halv timme sen). Och det är inte bara för bröllopet utan ocksa för jobbet. Aaahhhrrrggg! Jobbar bara i dag och i morgon sen är det semester till 9/8.

Helena- Din klänning blev verkligen jättefin!!!

Lisa- Det later som en otrolig dag och det är ju bara charmigt med lite sma kakor, sverige slipsar och nervösa vigsel förrättare. Jag hoppas fortfarande att vi kan träffas för en kaffe nästa gang jag kommer till Salzburg.

Mathilda- Fem dagar kvar!!!! Hoppas jag har fixat klart allt da.

Skriver snart igen.

Kramarxox

• Kajsaxox

Vilka fina bilder! Är Lucas er son? Och var är Wiggo? Ja nu är det bara dig vi väntar pa Lisa Bröllopsfotona är ju ett ypperligt tillfälle

• Kürbis

Det är klart att du fixat klart tills pa lördag :) Allt ordnar sig, lat svetten rinna men torka blod och tarar ;) Det gar vägen.

Mitt jobb är oxa dummt mot mig, men hemma har jag ju en go liten man som burkar fa mig pa bättre humör! Jag tycker du ska ga hem nu och pussa pa din ;)(det ska jag göra, för är man själv pa kontoret, vet ju ingen att man flexar lite!)

Vi tänkte faktiskt ta vägen mot Tirol i helgen...men misstänker starkt att du är upptagen med annat da , sa välkommen hit när det passar :) Tittade lite pa kartan...och det är ju mycke mera nära än jag trott...nästan cykelavstand till dig *det tal att tänkas pa*.

Pa lördag kommer belöningen för allt slit :)

• frenchi

Ja lisa nu ar det bara dig vi vantar pa!! Nufinken strutar ar vi allihopa.
    Nej Lucas ar inte var son utan nicolas systers son,Nicolas ar hans gudfar.
    Wiggo har jag inga bilder pa annu men det kommer.Vi har ingen digital kamera annu men jag anar att vi far en lagom till brollopet da ar det bara for mig att plata!!!
    Har ni vagarna forbi hit sa far vi ju bara lov att ordna en liten traff.
    Ja allt tycks komma lagom till brollopet har ossa en ovalkommen finne pa hakan.Usch!!
    Ja pa lordag smaller det maste nu hitta pa ett valkommen/tack tal till vigseln och vad jag ska saga pa svenska nar vi byter vara loften.nagra forslag?

Svar på tråden Nagon som gifter sig utomlands 2