• Kürbis

Nagon som gifter sig utomlands 2

Hej mina alpprinsessor (och övriga ;))!

Fick inte börja min lilla bröllopsberättelse i den gamla traden...sa jag gör en ny. Hoppas ni hittar hit!

Nu är det ju avklarat...och tänka sig han sa ja!

Nu sittet jag pa jobbet och maste faktiskt ...ja just det...arbeta! Hall utkik...snart har jag knapprat ihop en lite berättelse! Bis dahin :):):)

/L

• Svar på tråden Nagon som gifter sig utomlands 2
  • Kürbis

Morgen!

Hur gar det för er, inte allt för stressade hoppas jag :)

Har ju försökt att peppa Frenchi i den andra traden, men det far nog bli med betoning pa försökt. Men det blir säkert toppen, sdka du med eller utan panter!

Har njutit hela helgen som nygift och har totalt glömt bort att visa er bilderna...men det kommer :) och nu back to work :)

• Kürbis

*vimsig*

Men det blir säkert toppen ska du se, med eller utan panter!

• Lenchen

panter? Nu hanger jag nog inte riktigt med...

• frenchi

Hooo hoooo nu har jag hittat hit!!!
    Jag trodde nu har val kuerbis gatt och skrivit i fel trad eller nat for inte sag jag nagot nytt inlagg, men nu forstar jag!!
    Lenchen las detta sa forstar du
    www.brollopstorget.se/Forum-1-8/m1172185.html

Hoppas att lanken funkar.
    Lenchen Vad fin din klanning var och sa duktig du ar, du kommer att vara jatte vacker pa er dag!!!!!
    Kuerbis lat som en rolig dag,synd med vigsel forrattaren men du blev ju fru anda och resten var ju bra som solisten och att alla blev sa rorda!!
    Detta har hant hittils har nu prov sminkat mig igen och det var inte samma tjej som sminkade mig som forra gangen och det blev jattebra!!!Ar nu super duper glad!!Gick sedan pa en en ansiktsbehandling men fick mer an jag hade bett om och fick betala 122 euros for en massa extra grejer.(arg pa mig sjalv som inte sager nej!!)
    Har antligen fixat 90 dragéer till gasterna det var knapigt att pyssla med dessa.

Vigsel programmet ar nu fardigt den gjorde prasten till oss.Nicolas vill ha armageddon laten dont wanna miss a thing som ingang musik sa det fick det bli fast jag hellre vill ha bara musik men han ska ju ossa fa bestamma lite!!
    Min bukett ar nu bestalld vita fresior och vita rosor i dropp form och mina 2 brudtarnor ska ha lila och vita rosor och fresior.(Dom har syren lila klanningar)
    Idag har vi varit hos doktorn vi ar bada forkylda.
    kajsa nu ar det som sagt inte langt kvar hoppas att vi far fint vader och ar friska, ar du klar med allt och ar du stressad??
    Nej maste ga nu har en massa att fixa och stada min kara pappa kommer ju idag!!
    Kram pa er alla!!

• frenchi

Oj lenchen sag inte att du redan hade svarat i rosa pantet traden....

• Lenchen

Jo, jag som ar lite av nyfiken i en strut var ju tvungen att soka upp en trad som skulle kunna innehalla pantrar

Tyvarr kommer jag inte in pa sidan. Man maste ha nagot losenord.

Idag hag har faktiskt bokat in for en ansiktsbehandling till i morgon. Ska tanka pa att hon inte gor en hel massa extrasaker da! Jag tyckte att 46 euro var nog dyrt. Och sa ska jag gora en till behandling om en manad tankte jag.

• frenchi

Hej Lenchen nu har jag loggat in sa du borde kunna se nagot nu.Det ar bara nagra kort for tillfallet...
    Ja passa dig med din ansiktbehandling for dom forsoker,oh du skulle behova en ansikt mask som bygger upp huden bla bla bla...

• Kürbis

kan inte heller se ;) *nyfiken*

Svar på tråden Nagon som gifter sig utomlands 2