Hej hoj
Kajsa: Jag tror att det gick ganska snabbt att fa pass. Jag tror att jag hade mitt pa 2 veckor, trots att jag lamnade in det i Geneve och de sedan skickade det vidare till Paris. OCh namnbytet gick igenom ganska snabbt ocksa. Sa pa 5 veckor borde du nog hinna
Joda, med planeringen gar det bara bra. Fotografen har inte hort av sig annu, sa det gor mig lite nervos, men egentligen har vi ju bokat med honom sa det borde vara lugnt. MEn man vet ju aldrig. Vi gifter oss den 10 september, sa om han skulle dumpat oss blir det lite stressigt att hitta en ny...
Nu borjar folk ocksa inse att de kanske skulle fixa hotell och ordna andra praktiska saker, sa vi far manga fragor och mail... Sa da ar det ju bra att resten nastan ar klart. Har inte riktigt kommit pa nagra smarta beskrivningar till alla gaster. (till festprogrammet). Det ar ju lite svart med vissa slaktingar till Markus. Han kanner dem visserligen, men de traffas inte sa ofta sa det ar lite klurigt att komma pa nagot roligare an att bara beskriva vad de jobbar med...
MEn lite nervos borjar jag nog bli anda! Ni vet vad jag menar!
Jeppson: Vi har alla gift oss utomlands. Utom jag som bara ar halvt gift... Jag har gift mig borgerligt redan, i Osterrike, och nu i september gifter jag mig kyrkligt, och sa i O-rike. Resten har det redan avklarat! Skillnaden mot manga andra utlandstradar har pa BT ar kanske att vi alla bor i utlandet ocksa, sa egentigen har vi ju gift oss hemma...
Var ska du gifta dig? OCh bor du i Sverige eller nagon annanstans?
Forresten, vi ska till Kenya pa brollopsresa. Det ska bli jattekul. Vi aker inte riktigt direkt efter vigseln utan tva veckor senare. Lite dumt for vi flyger fran Muenchen, sa da maste vi ju aka tvars igenom schweiz igen.
Grand Canyon ar jattefint. Jag och Markus var dar for tva ar sedan, nar vi forlovade oss. Vi akte runt i Californien, Grand Canyon, Death Valley och Bryce Canyon. Bryce Canyon var det basta tycker jag. Jattefint.