• Kürbis

Nagon som gifter sig utomlands 2

Hej mina alpprinsessor (och övriga ;))!

Fick inte börja min lilla bröllopsberättelse i den gamla traden...sa jag gör en ny. Hoppas ni hittar hit!

Nu är det ju avklarat...och tänka sig han sa ja!

Nu sittet jag pa jobbet och maste faktiskt ...ja just det...arbeta! Hall utkik...snart har jag knapprat ihop en lite berättelse! Bis dahin :):):)

/L

• Svar på tråden Nagon som gifter sig utomlands 2
  • Kajsaxox

En liten hälsning fran bruden Kajsa!

Idag pa min borgliga bröllopsdag känns allt saaa bra. Min bror märkte i mandags att jag var nära ett nervsammanbrott och tog tag i allt som maste göras sa jag känner mig nu saaa relaxed. Nu är min frisör här och har just lagt i slingor, min tjejkompisar och mina sista tva bröder landar om ungefär en timme och klockan fyra gar vi mot standesamten

Vilken tur Mathilda att det inte blir nagon rosa panter

Ha det bra!

Kraaaaaamxox

• Lenchen

Lycka till Kajsa!

Och vad skont att det inte blev en panter! Hoppas du blir frisk till lordag. Det ar ju mardrommen att vara sjuk da...

Jag sitter har och forsoker slutfora kyrkoprogrammet och sadar. Men egentligen ar det ju sa fint vader att jag kanner for att vara ute. Men jag var vid poolen i morse, sa jag kanske skulle gora nagot nyttigt idag iaf...

• Kürbis

Hej hej!

Pustar ut efter internsiva dagar med en rad olika smabarnsföräldrar pa besök :)

Jättetypiskt är att vi nu efter snabba besked, ska fa gäster till helgen. Sa mitt Tirolbesök maste skjutas upp :( (säger man föresten Tyrol pa svenska?...det later ju lite knäppt ). Jag som redan hade övertalat Mackan att följa med...jag menar, det är ju inte varje dag som man har möjlighet att crasha ett bröllop! ;) Bra iallafall att höra att du fatt läget underkontroll Kajsa! Grattis maste jag ju oxa säga...för idag är du ju redan gift! :) :)

Trakigt att bli sjuk Frenchi, det verkar vara ett vanligt fenomen, antar att det är stress eller nervositet. Men tills i övermorgon (om inte redan!) är du pa benen hoppas jag!

Om en vecka aker vi till Sverige!!, sa har vi bokat ett lyxig kryssning längs norska kusten pa hemvägen...vi har redan förvandlats till pensionärer !! Efter en massa dagar i bilen tänkte vi att det skulle vara skönt att slippa köra hela vägen tillbaka, sa hoppas vi pa härlig natur da baten ska ga i fjordarna och nära kusten och inte, sas, ute pa havet.

:) L

• Lenchen

Tyrolen heter det pa svenska (som i vi ska aka till Tyrolen). Men tyrolbesok sa klart.

Har ar det sa himla fint vader. Hoppas det haller i sig till helgens brollop da!

Later ju mysigt med norge. Det tror jag skulle kunna passa oss med. Jag skulle nog inte aka pa annan kryssning, for jag tror att jag skulle tycka det var ganska jobbigt nar man anlagger en hamn i tex vastindien och sa valler det ut 5000 manniskor samtidigt fran skeppet som vill kolla pa on. Men det ar ju lite annorlunda att glida runt norges kust. Later trevligt!

• Kürbis

ok, kryssning och kryssning, det tar bara tva dagar, sa jag kanske tog i lite :)

Ja, nu är det dan´ före dan´ Kajsa och Frenchi! :)

Önskar er att allt gar vägen, stralande väder, glada minnen och framför allt all lycka i världen!

Kram, L :):)

• Lenchen

J, jattespannande! Nu kanske ni inte har tid att kolla in forrens efter brollopet, men lycka till iaf!

• Lenchen

hejsan!
    Hoppas att det blev bra pa era brollop!

Jag var ju och tittade lite pa nar Frenchi gifte sig. Det var kul. Det blev ju jattefint! Hoppas du blev nojd med resten av festen ocksa! Och sminket blev ju bra till slut. Jag ska val lata dig sjalv beratta om brollopet, sa jag ska inte avsloja for manga detaljer... Men du maste beratta vad ni gjorde med ballongerna i taket! Vi blev nyfikna.

Vi hade egentligen tankt saga hejda och grattis igen innan vi gick. Men eftersom ni blev borta ett tag, kandes det lite fanigt att stanna kvar eftersom vi inte kande nagon. Sa vi akte ivag och sightseeingade runt lite i omgivningarna. Inte for att det fanns sadar oerhort manga sevardigheter. Men vi hade en trevlig dag iaf, och det verkade som att ni hade det med. Sa jag far val saga grattis sahar istallet. Och Markus halsar. Och vi far tacka sa mycket for titten!

• Kajsaxox

Det var helt otroligt!!!!! Men sa overkligt att det redan är över...

Skriver snart om hur dagen var. Sa länge far ni kolla in nagra av korten pa www.ringo.com/photos/album.html usernamet är fortfarande kajsalennertoft@hotmail.com och passwordet kajsaxox

Manga kramar Kajsa... Frau Reisenbauer hihihi

Och Lisa... tack för sms'et.

• Lenchen

Gratulerar da Fru Reisenbauer!
    Jattefint brollop verkar det ha varit! Jag tycker att din klanning var jattevacker, och brudtarnornas med for den delen. Och pojken i lederhosen var ju jattesot! Kyrkan var jattefint utsmyckad ocksa. Ska bli kul att hora lite mer om hur det var!

• frenchi

Hej allihopa!!
    Ja nu ar man Mme Pelletier!!!
    Grattis Frau Reisenbauer!!!

Kul att du kikade forbi Helena!!(hi hi sag att ni ar med pa grupp fotot)
    Brollopet var sa stressigt att jag har lite black outs i kyrkan.Kommer ihag att jag var saaaa nervos och Nico sa flera ganger nej nu har jag glomt vad jag ska saga!!Han sa att han holl pa att svimma och jag blev helt orolig..
    Sa det blev ju inte speciellt romantiskt i kyrkan som man hade hoppats pa men glommer aldrig nar jag sag nico vid altaret nar jag kom in.(han sa flera ganger oh vad du ar vacker...)Fick mina foton fran fotografen redan samma kvall blev helt paff att jag blev sa bra, jag brukar bli sa dalig pa bild.
    Har kan ni se pa nagra privata bilder.

www.ringo.com/photos/album.html
    matpelle@hotmail.com
    password tilda
    Maste ga nu ska ut och ata.
    Kram Mathilda

Svar på tråden Nagon som gifter sig utomlands 2