Hej hopp!
Nu ar vi tillbaka! Nejda, jag trodde inte att du var arg
Vi hade lite dotid att sla ihjal. Vi akte in till Mombasa for att kolla runt lite, men efter ett tag blev det ganska jobbigt for stackars Markus att hoppa runt pa kryckor i varmen, sa vi gick in pa ett internetcafe och vantade pa att bussen tillbaka skulle ga... Och sa ville jag kanske gora er avundsjuka
Nej, bara ett skamt.
Hur som helst ar det ganska skont ocksa att vara tillbaka har i Geneve. Inte for att det inte var kul i afrika, men det ar ocksa mysigt att sova i sin egen sang och sa.
Safarin var alltsa jattelyckad. Vi hade en bil alldeles for oss sjalva, men en trevlig guide. Vi sa hur manga djur som helst, fast inte noshorning eller leopard. Men lejon med ungar och elefantfamiljer, krokodiler, giraffer, ja allt man ser pa TV. Jag trodde faktiskt inte att det skulle vara som man "tror" det ska vara, men det var det. Jattestora oppna ytor och en massa djur.
Hotellen var jattefina och man fick alldeles for mycket mat. Ibland var det buffeer och da var det ocksa afrikansk mat med. Till middag var det oftast menyer och da var det mest europeisk eller indisk mat. Men gott iaf.
Sista veckan da vi var vid kusten var ocksa mysig. Da hade man lite mer ork att vara romantisk ocksa... Pa safarin steg man upp sa tidigt att man bara ville kasta sig i sang efter middagen! Det var inte alls sa varmt som vi trodde, utan lagomt varmt. Lite synd om Markus som inte kunde bada, och inte heller gora andra aktiviteter som dyka, eller aka ut med bat eller spela beach volleyboll. Men vi har spelat en hel massa kort nu iaf! Det ar faktiskt skont att inte ha sa mycket aktiviteter for da agnar man mer tid at varandra. Och det ar val det som ar tanken med smekmanad
Nar vi var i Kenya horde vi att det varit bomber pa Bali. Dit hade vi nastan tankt aka, och da hade vi varit dar just da... Troligast hade vi val inte varit dar bomberna smallde, men lite laskigt anda.
Hoppas alla har haft det bra. Idag ska vi pa var forsta spanskalektion. De andra borjade forra veckan, sa vi far hoppas att de inte lart sig sa himla mycket sa att vi verkar helt borta