• Kürbis

Nagon som gifter sig utomlands 2

Hej mina alpprinsessor (och övriga ;))!

Fick inte börja min lilla bröllopsberättelse i den gamla traden...sa jag gör en ny. Hoppas ni hittar hit!

Nu är det ju avklarat...och tänka sig han sa ja!

Nu sittet jag pa jobbet och maste faktiskt ...ja just det...arbeta! Hall utkik...snart har jag knapprat ihop en lite berättelse! Bis dahin :):):)

/L

• Svar på tråden Nagon som gifter sig utomlands 2
  • Jeppson

Lenchen:
    Vi gör vår "juridiska" bit här i Sverige, i stadshuset i Stockholm där vi också bor, men själva vigseln blir inför en lokal präst på ön Sulawesi i Indonesien, med tillhörande lokala dansare och bambumusiker. :D

• Lenchen

Vad mysigt. Har aldrig varit pa Sulawesi, men jag bodde ett tag pa Osttimor. Det var valdigt fint, sa jag antar att Indonesien ar relativt likt i naturen och sa. Fast iof kan det ju variera hemskt mycket mellan oarna.

Och Stadshuset ar jattefint ocksa. Min favoritbyggnad i Stockholm...

• Kürbis

Jag är tillbaka!

Tusen mail och massor pa jobbet sa klart! När jag kom imorse fanns det inte ens kaffe i teköket...fick ut och köpa, men nu sörplar jag gott ;)

Utvilad? nej inte särskillt...vill ha minst tva veckor till! Vi har iallafall haft det bra!

Usch, nu maste jag jobba!! L

• Kajsaxox

Äntligen tillbaka Lisa! Sa hur var kryssningen? Synd att du inte var "hemma" i Salzburg i helgen för Axel och jag var pa Ikea... och gjorde av med maaaassor av pengar, ångest. Inte sa lägligt sa här en manad innan vi aker pa bröllopsresa och jag ända är nästan pank. men, men...

Här regnar det och regnar och regnar. Man blir ju helt knäpp pa den här sommaren.

Ååå dom spelar just en av latarna pa radion som min chef sjöng för oss pa bröllopet. "I can't see me loving nobody but you for all my life". Längtar tillbaka.

Var hemsida börjar ta form och jag hoppas den blir klar snart...

• Lenchen

Ja, vilket vader. Hoppas det blir battre till den 10:e...

Ska bli intressant att se hemsidan! Om vi far naturligtvis

• frenchi

usch ja vilket vader.... hoppas ossa vi far en glimt av hemsidan.
    Idag ar man ledig och det ar sa mycket som ska goras men kommer inte for mig att borja!!!

Imorgon ska jag iallafall in till Geneve och trost shoppa lite.Kanner mig lite deppig pga vadret,saknar familj och att jag har knappt sett skymten av Nico pa 2 veckor vi jobbar och ar lediga helt olika.Ska borja se mig om efter ett nytt jobb med battre arbetstider men vet ej vad...

Lisa kul att du ar tillbaks,hoppas att ni hade en trevlig semester.Nar far vi se kort!!! (nyfiken strut)
    Nej ska nu ut med hunden i det "harliga" vadret.

• Lenchen

Han var jattesot! Wiggo alltsa. Och idag ar det ju battre vader! Sa hoppas att du ar pa battre humor!

Jag sjalv ar himla trott. FUnderar pa att ga hem och lagga mig eller nat. Fast jag borde egentligen fixa lite saker. Sa jag vantar val lite. Satter mig i solen ett tag. SKont!

• Kürbis

Det där med bilder ja, hrm...far väl lägga till ett bad Lisa, jag med ;)

Har inte riktig hunnit med att läsa in mig pa vad ni har haft för er senaste tiden, trakig nog har jag massor av jobb, jag maste göra varan nya hemsida och det är verkligen ett pestjobb (med deadline).

Hur som hoppas jag att ni har det bra, att solen skiner och att ingen spolats bort .

kram, L :)

Svar på tråden Nagon som gifter sig utomlands 2