• Kürbis

Nagon som gifter sig utomlands 2

Hej mina alpprinsessor (och övriga ;))!

Fick inte börja min lilla bröllopsberättelse i den gamla traden...sa jag gör en ny. Hoppas ni hittar hit!

Nu är det ju avklarat...och tänka sig han sa ja!

Nu sittet jag pa jobbet och maste faktiskt ...ja just det...arbeta! Hall utkik...snart har jag knapprat ihop en lite berättelse! Bis dahin :):):)

/L

• Svar på tråden Nagon som gifter sig utomlands 2
  • frenchi

Nyfiken strutar skulle det sta

• Lenchen

oj, vad stressigt det verkar vara de sista dagarna. blir lite nervos for september nu... Fast det ar forhoppningsvis mest roligt anda?

Jajamen, nyfiken som bara den ar vi nog alla! Pa tal om det, ar det egentligen langt till dit ni ska gifta er Mathilda? Om det inte ar sa langt hade det ju kunnat vara roligt att ta en liten tur i Jura och smygkolla i kyrkan Om jag far...

Vagar du saga egna loften? Har ni andra gjort det ocksa? Vi ska snallt saga efter prasten, for jag skulle bli sa nervos att saga fel tror jag... Men det ar ju jattefint med personliga loften!

Vi fixade ganska mycket i helgen faktiskt. Gjorde upp en lista pa vem som ska gora vad av det vi har kvar, scannade in lite noter till psalmerna osv. Det kandes ganska bra att vara lite effektiv.

• frenchi

Hej Helena klart du far!!
    Det ar ca en timme och 15min bilvag fran Ferney Voltaire sen fortsatter du till Gex och vidare till Morez osv,Staden heter Champagnole,kyrkan ligger i centrum église de champapagnole.
    Vi gifter oss kl: 11h00.Kikar du forbi maste ju du komma och skala efterat!!
    Nej nu maste jag slita mig fran datorn och hjalpa till att stada.

• frenchi

Jag menar ju église de champagnole inte champapa tanker nog for mycket pa att pappa ska komma.Jag ar helt exited har inte sett honom pa hela 2 ar!!!

• Kajsaxox

Jag tycker det later som en jättebra idé om ni kommer mot Tirol i helgen, Lisa. Pa lördag 15.00 i Weitau kyrkan i St. Johann blir det bröllop Jag haller utsikt efter en rödharig nybliven fru. Det tar inte ens en timme fran Salzburg till St. Johann med bil.

Vi kommer ocksa snällt säga efter prästen även om det vore saaa fint med personliga löften. Har nog med att skriva tal till middagen... vet i och för sig inte om jag vagar halla tal infor 160 pers... även om det bara är vara vänner.

Ciao.

• Lenchen

Vore kul att komma forbi! Ska forsoka iaf. Vi gor sa sallan utflykter i regionen, sa det vore ju ett ypperligt tillfalle att kombinera det med att kunna se ett brollop man har hort sa mycket om!

Och visst var det lordag det var?

Kul for dig att traffa din pappa efter sa lang tid!

Synd att jag inte kan vara i Tyrolen samtidigt! Hade varit kul det med! Men jag far val se bilder istallet...

• frenchi

Hi hi hi passar pa att smita lite fran stadningen Nicolas stack till Champion for handla lite....

Helena ja jag gifter mig pa lordag.
    Om du behover lite battre vag beskrivning an den jag gav sa ga in pa www.mappy.fr
    Da far du ju se om du kikar forbi om jag kommer in med rosa pantern.

Sen nar vi alla ar fruar far vi val fortsatta pa familje forumet eller vad det nu heter

Nej ska val fortsatta usch jag gillar inte stada men vem gor det.....

• Lenchen

jag borjar nastan tycka att iden med rosa kostym inte ar sa illa!

• Lenchen

Finns det egentligen nagot intressant att titta pa i narheten? Eller ar det mer att se sma byar och sadar? Vilket ju ocksa kan vara intressant iof.

• frenchi

Hej alla tjejor!!
    Ja nu har min pappa antligen kommit fram och till min stora lattnad sa var rosa kostymen bara ett skamt!!!!
    Han har kopt en jatte fin graaktig kostym!

Jag tror att jag ar fodd med otur, ar forkyld och fick medecin men jag tror att jag bara blir sjukare och nu tror jag att jag haller pa att fa urinvags infektion.Kan det bli varre!!! Hmm var ar bruden? ehh hon sitter fast pa toan!!
    Ska nu dricka vatten till jag exploderar och kopa lite cranberry juice hort att det hjalper.
    Idag ska jag fa mina naglar gjorda och hamta upp min mamma,syster,systers pojkvan + en gemensam kompis pa flygplatsen,ar sa glad att jag haller pa att spricka!!
    Maste ga nu ha det bra och kajsa hur gar det? 4 dar kvar.... iiiiiiiiiihhhhh!!!

Svar på tråden Nagon som gifter sig utomlands 2