Hejsan alla! japp, nu ar vi gifta. Jatterolig dag, men for att vara arlig ar det nastan skonare nu, nar man i lugn och ro kan tanka tillbaka pa den fantastiska dagen, och faktiskt ha tid att bara agna sig at varandra...
jag ska skriva en mer utforlig beskrivning pa tisdag eller onsdag, nar vi ar tillbaka i geneve.
Men dagen blev jattebra. Det regnade jattemycket pa kvallen innan och morgonen, men sedan pa eftermiddagen blev det fint, sa vi kunde ta korten efterat och ocksa ha agapen efterat ute. massan var verkligen jattejattefin. markus mamma och moster sjong underbart solosangerna (de brukar upptrada pa olika konserter och i kyrkor), och hans morbroder hjalpte till under psalmerna med stammor. Vi kande de bada ministranterna, sa det var fin och prasten pratade ovanligt lange (vilket i detta fall inte var en nackdel, man vill ju inte bara ha en tvaminuterspredikan anda nar man gifter sig...). Och pa slutet kom det in en hund i kyrkan! Inte planerat dock...
Agapen efterat var jattebra, goda kottbullar, vilket iof var lite udda med champagnen, och servitorerna hade "sverigetrojor" pa!
Festen var full med programpunkter, maten god, och musikerna jattebra. Det blev verkligen bra stamning och vi kom inte till hotellet forren kl fem! Sedan tappade vi upp ett bad och myste.
Idag har vi haft lite tarta och prat med de gaster som ar kvar, och vi har oppnat presenterna. Det var ocksa kul
Det blir sakert bra med Axel, kanske det ar just for att du har lite hormonsvangningar... jag och Markus var faktiskt lite irriterade pa varandra dagen innan brollopet for att vi var trotta och stressade. Men vi insag ju det, och pa brollopet var vi glada igen!
Hor av mig om ett tag!