• lundabrud

Brud i juli (tråd nr 2)

Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)

• Svar på tråden Brud i juli (tråd nr 2)
  • janos

Glöm inte att lägga ut era länkar till bröllopsberättelser och bilder sen. Det skulle vara kul att få ta del av. Vi har ju följts åt ett tag nu

• janos

Hoppas att alla andra oxå lägger ut sina länkar.... ;)

• Sannitje

Skall försöka komma ihåg!
    Majlo, grattis till bra nyheter om bröllopsnatten!

Har ni alla andra också hållt det hemligt var ni skall bo? Endast min mor, tror jag iallafall...., vet var vi kommer att bo. Stannar där två nätter efter bröllopet så att vi kan gotta oss extra ordentligt! Sedan bär det av på bröllops-resa. Tjoho!!

Blir nu också avis på er som gifter denna helgen!

• janos

Vi kommer att sova på hotell, men har inte sagt det till någon ännu

Vi får lov att vänta med bröllopsresa till okt-nov. Vart ska ni åka Sannitje?

Vi har "alla" vänner och släkten som bor hos och omkring oss i husvagn, så vi vill nog hem till dom dagen efter, innan alla börjar fara hemåt igen

• Majlo

Min m2b skulle jobba med festprogrammet idag, men jag har varit så hetsig med massa telefonringningar och sånt så han har inte alls kommit igång med det... Han är en pärla som kan anpassa sig så till mina hispigheter. Håller på med min jättebordsplacering nu. Väntar på att den lila bakgrunden ska torka. Igår gjorde jag tygremsor till de pålar som ska vara dekoration utanför ingången till tältet. Det blir nog snyggt.

• Sannitje

Ja, vi skall ha en brunch dagen efter för de närmaste så att man kan umgås lite.

Bröllops-resan vet jag inte! Min blivande har ordnat allt i hemlighet! Jag hoppas bara att han ger bra pack-tips.... Jag misstänker att det blir Syd eller Central Amerika. Dock hävdar han att det är Omsk, eller Färöarna!

• Majlo

Sannitje: Vad häftigt! Jag blir glad om vi har råd med en restresa!

• Sannitje

Ja, det skall bli kul med en överraskning! Och framförallt skönt att jag slipper planera åtminstone en bit av hela detta bröllopet!!
    Jag fick typ säga vart jag INTE ville åka så att det inte skulle bli hel-fel iallafall. Men ärligt talat skulle jag även vara nöjd med bara 2 veckor hemma i soffan tillsammans!!!

• Majlo

Jag gissar att du inte ville till Omsk eller Färöarna.

Svar på tråden Brud i juli (tråd nr 2)