Brud i juli (tråd nr 2)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Vi ska åka ut till ön där vi ska gifta oss i helgen och bestämma maten och kolla in läget! Ska bli så kul!
Hoppas det blir fint väder för jag tänkte ta med mig picknick korgen!
45 dagar kvar!
Lundabrud, vet du nånstans man kan gå i Malmö o kolla till bröllopet?? E ju inte där så ofta men ska dit i dag om en stund.
Gumsigos: menar du kläder?
I så fall bergsgatan, där finns två butiker i princip bredvid varandra, Palm Design och Stiliga Högtidskläder (köpte mina skor där). Eller Södra Högtidskläder på Gustav Adolf (fast jag var inte så förtjust i folket där, men gillade deras kläder)
Eller menar du något annat?
Lundabrud: ja, det var ett riktigt flyt att du lyckades ordna sminkös! Hoppas nu bara att du frisknar till till den 2:a. Huga, bara 18 dagar till. Jag ska träffa prästen i morgon och på fredag kommer tjejen som ska göra buketter och blomsterdekorationer. Vi ska gå till blomsterhandeln och beställa blommor, jag hoppas att de blommor hon tänkt sig fortfarande finns då..
AAAHHHHHH! 18 dagar!!! Sjukt. Hur ska man få ihop allt! Men punkt efter punkt ordnar ju upp sig.
Nästa - ordna REJÄL push-upbh så att klänningen sitter bra. Den är sydd för lite större byst än min... och så behöver jag en till underkjol till den så att den sitter fint.
(drea : skönt att ha 45 dagar kvar... njut av picknicken!)
Lycka till med BH:n.. ;)
Vi träffade prästen idag. Han berättade hur vigseln kommer att gå till och hur vi ska gå, stå m.m. jag blev hypernervös och jättepirrig. Det var som om jag för första gången förstod att det är på riktigt, om 25 dagar är jag gift. Lita läskigt.
Lycka till med blommorna Waima.
drea:Åtminstonde perfekt väder för en picknik idag, i alla fall här i söder.
lundabrud:Kul att du öppnade ett nytt hem till oss. Gillar att vara här. Krya på dig.
050709: aah. Säg inte sådär.. ;) Nu blir jag helt nervös inför i morgon..*skrattar* Men visst svindlar det lite? Det är ju så fantastiskt på något sätt, men man glömmer lätt bort det i alla förberedelser..
Skall erkänna att jag inte var nervös innan jag insåg att det var mindre än en månad kvar... Min följetång om bordsplaceringen fortsätter så snart kör vi på att man får sitta var man vill... Nej, så långt kommer det inte gå, men det vore bra enkelt.
Och jag är evigt glad att jag hittade tråd nr 2, hur skulle jag annars klara mig???
Ja hann inte med så mkt i går som ja trodde men va i alla fall inne på Indiska o kolla lite på hängande ljuslyktor o lite sånt till bröllopsfesten, vi ska ha en månad efter. rätt mkt fint