• lundabrud

Brud i juli (tråd nr 2)

Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)

• Svar på tråden Brud i juli (tråd nr 2)
  • lundabrud

Tillbaka från blocket, har fått tid till läkare kl. 1730. Ssk satsade sina slantar på att det var en virusinfektion, men har inte 100%

Chrisse: Var ska du gifta dig och när? Var det i dalby eller? Har glömt ...

• lundabrud

Tack så hjärtligt janos (tur att man kan gny lite här på BT). Det ska nog ordna sig! Man får vara glad att det är nu och inte om 6 dagar!

• Chrisse

lundabrud: Jag ska gifta mig på Grand Hotel på lördag klockan tre.

• lundabrud

Chrisse: Aha! Då antar jag att ni har festen där också? Trevligt!

• Chrisse

lundabrud: Vi ska ha festen på Flädie mat- och vingård, vilket jag ser fram emot jättemycket. Men det var inte alldeles enkelt att hitta någonstans att ha ett borgerligt bröllop som du säkert vet... Krya på dig!

• Sannitje

Vicken osis lundabrud. Tror inte mitt whiskey-tips funkar längre! Fast det är klart, alkolohol skall ju vara hålla dig till det du fick av läkaren dock!

Hoppas att du blir frisk snart!!!

Sitter själv och pillar med mina gäst-beskrivningar och väntar på att min blivande skall komma hem fr sin svensexa.... Själv blev jag hippad 2a gången i fredags. Var kalaskul!!!

• Sannitje

Det gick troll i min text! Menade att säga: Alkohol alkolohol skall ju vara desinficerande.... men kanske bäst att hålla dig till det du fick av läkaren dock!

• 050709

Usch vad jag lider med dig lundabrud. Jag hoppas verkligen att du är på topp på lördag.

Idag har jag träna vals med mina brudskor på för första gången. Både jag och sambon blev lite fnissiga av det stundande allvaret.

• Anna555

ojoj, 13 dagar kvar. För vissa inte ens så många ;)

Har precis provmålat naglarna för att veta hur det ska bli om 10 dagar - ser bra ut faktiskt!

Har dock ingen brudbukett än... hm...

Har ni några sånger i era middagshäften? Nu är det bara ett par sånger till vi skulle behöva...

Svar på tråden Brud i juli (tråd nr 2)