Brud i juli (tråd nr 2)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Jaha då stängdes vårt förra hem ner, men nu kan vi vara här! Jag har idag superont i halsen, hoppas jag kan få vara sjuk nu och inte den 2 juli (man måste se det positivt...)
Två veckor kvar för min del! Svettigt värre! Ska göra en lista på delegeringsuppdrag idag.
Hej Majlo
Har inte sett dig på ett tag...
Själv sitter jag och gör bordsplaceringsmallen idag
1 vecka kvar nu.... nervositeten jag hade för 1 vecka sedan har lagt sig... är rätt lugn nu det mesta är klart, bara lite små saker kvar att göra som ska fixas nu till veckan!
Jaha, gissa vad som hänt nu: Jag verkar ha fått en ögoninflamation... mitt högra öga är kraftigt uppsvullet och det rinner vätska ur det konstant. Det vänstra ögat är bättre men inte helt bra det heller.
JAG . BLIR . GALEN .
Lundabrud: Fy f-n! På ren svenska! Jag tycker synd om dig!! Till doktorn snabbt för att få dundermedicin är mitt råd. Usch!
TACK Majlo.
Ska iväg till jourvårdcentral nu, där jag väl får sitta ett tag för jag antar att jag inte kan räknas som prioriterad... "Nervös brud vill få sitt vackra öga tillbaka" - sätt henne längst ner på listan :) :)
Ja ja jag tar med mig diktböcker för jag ska ändå välja ut en dikt som min syster ska läsa.
Jag hoppas verkligen att det ordnar sig. Du har råkat ut för sånt jag drömmer mardrömmar om... Hu!
He he vinka till mig i dina drömmar, du kommer känna igen mig, jag står bredvid medicinskåpet oc försöker öppna ögonen för att se vilken burk jag ska ta
lundabrud: Hoppas att du snabbt bli frisk i ögat. Vi får vinka om vi passerar varandra, nyvigda, på lördag eftermiddag!